| کد خبر: 187923 |

رجا اعلام کرد:

◄ عرضه بلیت قطار از 11 خرداد تابع نظر راه‌آهن است

فروش بلیت کلیه قطارهای مسافری رجا در همه مسیرها تا 11 خرداد ماه سال جاری برقرار بوده و عرضه بلیت‌ها برای دهه دوم خرداد به بعد منوط به نظر شرکت راه‌آهن ج.ا.ا است.

تین نیوز

فروش بلیت کلیه قطارهای مسافری رجا در همه مسیرها تا 11 خرداد ماه سال جاری برقرار بوده و عرضه بلیت‌ها برای دهه دوم خرداد به بعد منوط به نظر شرکت راه‌آهن ج.ا.ا است.

به گزارش تین‌نیوز روابط عمومی شرکت رجا اعلام کرد: با توجه به تماس‌های مکرر مسافران گرامی برای تهیه بلیت ایام تعطیلات عید سعید فطر به اطلاع می‌رساند، فروش بلیت کلیه قطارهای مسافری رجا در همه مسیرها تا 11 خرداد ماه سال جاری برقرار بوده و عرضه بلیت‌ها برای دهه دوم خرداد به بعد منوط به نظر شرکت راه‌آهن ج.ا.ا است.

  پیرو درج مصاحبه‌ای از مدیرعامل این شرکت در خبرگزاری ایسنا، روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا  جهت تنویر افکار عمومی نکات زیر را توضیح داد:

1-  کلیه شرکت‌های حمل و نقل ریلی بخش مسافری در انتظار بررسی میزان افزایش قیمت بلیت کلیه قطارها در شورای عالی راه و ترابری هستند.

2-  پیشنهاد شرکت‌های ریلی حداقل افزایش میانگین 25 درصد بهای بلیت در مسیرهای بین شهری است.

3-  کلیه شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری از زمان‌بندی فروش مطابق با تصمیمات اتخاذ شده در شرکت راه‌آهن ج.ا.ا تبعیت می‌کنند.

4-  اخذ یارانه (کمک زیان) سیر قطارهای حومه‌ایی و پرسرعت (ترن‌ست) از سوی شرکت رجا با مدیران سازمان برنامه و بودجه و شرکت راه‌آهن ج.ا.ا مطابق قانون بودجه سال 98 کشور در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.