| کد خبر: 185435 |

◄ دسترسی سریع و ارزان به نقاط شهری تهران با قطار پردیس همدان

با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و BRT، تاکسی) در فاصله زمانی کم‌تر از 5 دقیقه در اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران، هم‌وطنانی که از همدان به پایتخت کشور سفر می‌کنند به راحتی و قیمت ارزان می‌توانند به نقاط شهری مختلف این کلان شهر دسترسی پیدا کنند.

تین نیوز

  دسترسی راحت و ارزان به نقاط شهری مختلف تهران از مزایای سفر هم‌وطنان همدانی با قطار تندروی پردیس به پایتخت کشور است.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از رجا معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر و دغدغه مسافران از همدان در ورود به تهران و دسترسی به نقاط مختلف شهری افزود: با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و BRT، تاکسی) در فاصله زمانی کم‌تر از 5 دقیقه در اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران، هم‌وطنانی که از همدان به پایتخت کشور سفر می‌کنند به راحتی و قیمت ارزان می‌توانند به نقاط شهری مختلف این کلان شهر دسترسی پیدا کنند.

  محمدرضا شناسنده گفت: بعد از راه‌اندازی خط ریلی همدان، شرکت رجا اقدام به راه‌اندازی قطار تندروی پردیس در مسیر تهران-همدان-تهران کرد که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان هماهنگی لازم با مسؤولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آن‌ها از ایستگاه راه‌آهن همدان به شهر همدان و بالعکس با قیمت مناسب و ارزان (یک‌هزار تومان) نیز شده است.

  وی اظهار داشت: این قطار با 306 صندلی ایجادی همه روزه صبح ساعت 05:55 از همدان به تهران حرکت کرده و عصر همان روز ساعت 17:00 از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود 3 ساعت و نیم است.

  معاون اجرایی شرکت رجا افزود: قطار پردیس از قطارهای خودکشش شرکت حمل و نقل ریلی رجا و پرسرعت‌ترین ناوگان شبکه ریلیی کشور است که این واگن‌ها مجهز به تهویه و سیستم صوتیی بوده و در برابر ورود گرد و غبار و باد و باران محافظت کامل می‌شوند.

  شناسنده در خصوص قیمت بلیت این قطار گفت: بهای بلیت قطار پردیس در این مسیر 43 هزار و 300 تومان بوده که در برخی از ایام همراه با تخفیف ارائه می‌شود.

  معاون اجرایی شرکت رجا تأکید کرد: همو‌طنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.