| کد خبر: 170520 |

◄ مردم از قطارهای تابستانی رجا استقبال کردند

در حالی‌که بلیت قطارهای رجا حدفاصل تاریخ‌های 16 مرداد تا 31 شهریور ماه 97، از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه آغاز می‌شود، استقبال از عرضه بلیت‌های تابستانه مثبت ارزیابی شده است.

تین نیوز

در حالی‌که بلیت قطارهای رجا حدفاصل تاریخ‌های 16 مرداد تا 31 شهریور ماه 97، از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه آغاز می‌شود، استقبال از عرضه بلیت‌های تابستانه ارزیابی مثبت شده است.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر بازاریابی و فروش شرکت رجا ضمن بیان این موضوع به خبرنگار ما گفت: استقبال از عرضه بلیت‌های تابستانه از مدت مشابه سال گذشته بهتر بود و برآورد می‌شود که این روند ادامه یابد.

سعید خدمتلو افزود: عملکرد رجا در 45 روز اول تابستان عالی بوده و اگر سایت فروش رجا از اول تابستان باز می‌شد، وضعیت فروش بهتر هم می‌شد.

خدمتلو اضافه کرد: حتی میزان جابه‌جایی خودرو هم بیش‌تر از قبل شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: افزایش 10‌درصدی قیمت بلیت‌های مسافری در افزایش تقاضا تاثیری نداشته است و اگر شرکت‌های مسافری بسترهای لازم در جهت رفاه بیشتر مردم را فراهم کنند این استقبال بیش‌تر هم خواهد شد.

خدمتلو اضافه کرد: قابلیت خرید به‌موقع بلیت و افزایش سرعت قطارهای مسافری اقدامی است که مسافران ضرورت آنها را در مطالبت‌شان مطرح می‌کنند.

او تاکید کرد: مورد اول این درخواست را انجام داده‌ایم و تسریع سرعت قطارهای مسافری در کشور ما یک ضرورت است.

خدمتلو اضافه کرد: به‌روزآوری سایت رجا و راه‌اندازی باشگاه مشتریان رجا از اقداماتی بوده که در جذب بیش‌تر مشتری برای قطارهای مسافری موثر بوده است.

این مقام مسئول در شرکت رجا ادامه داد: رجا به‌ویژه در توسعه قطارهای حومه‌ای متحمل زیان می‌شود و اگر طلب‌های معوقه این شرکت به‌موقع پرداخت شود، با افزایش امکانات سفر برای مسافران، استقبال آن‌ها هم از سفر ریلی بیشتر خواهد شد.

لازم به توضیح است که فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها به‌صورت همزمان از طریق کانال‌های فروش این شرکت (اینترنتی از طریق وب سایت، تلفنی از طریق سامانه 1539، اپلیکیشن‌ها، وب سرویس‌ها، نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور) از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی درباره نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانهٔ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن 1539 تماس گرفته در سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir منتشر شده‌است.

همچنین شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.