| کد خبر: 270749 |

کاهش ۵۷ درصدی میانگین تأخیر پروازهای هما در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از کاهش ۵۷ درصدی میانگین تأخیرات موجود در پروازهای این شرکت در تعطیلات نوروز خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از کاهش ۵۷ درصدی میانگین تأخیرات موجود در پروازهای این شرکت در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی، توضیح داد: مهم ترین دستاورد این شرکت در سفرهای نوروزی به واسطه تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان این بود که خدمات به صورت روان و بی منت به مسافران ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در این شرکت برای رفاه حال مسافران صورت گرفته، اظهار کرد: از همان ابتدای ابلاغ طرح نوروزی ستاد سفرهای نوروزی در شرکت، تشکیل هر آن چه که می توانست متناسب با رضایت مسافران باشد در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی سفرهای نوروزی با مجموع ۱۱۰۱ پرواز در این ایام توانستیم خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار دهیم که از این تعداد ۹۵۶ پرواز برنامه ای و ۱۴۵ پرواز به صورت فوق العاده انجام شد.

فرزادی پور با اشاره به این که ایمنی و کاهش تأخیرات مهم ترین موضوع کاری هواپیمایی جمهوری اسلامی بود، گفت: میانگین تأخیرات پروازها در ایام نوروز به ۱۲ دقیقه رسید که نشان از کاهش ۵۷ درصدی تأخیرات نسبت به سال گذشته داشت. ضمن این که بیشتر تأخیرات نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در سفرهای نوروزی ایجاد شدند.

وی ادامه داد: طی ایام نوروز با بیش از ۹۰ هزار وعده غذایی افطاری و سحری در خدمت مسافران بودیم و در روزهای ۲۹ اسفند و یکم فروردین در همه پروازها سفره هفت سین برپا شد که بسیار هم مورد استقبال مسافرین قرار گرفت.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه با اشاره به این که ۶ هزار نفر از کارکنان این شرکت درگیر پروازهای نوروز بودند، از تلاش های این کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.