| کد خبر: 265232 |

ماجرای زیان ۴۷۰ میلیارد تومانی ایران ایر

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تایید زیان ۴۷۰ میلیارد تومانی ایران ایر در سال ۱۴۰۱ دلیل آن را هزینه عمومی، اداری، هزینه سود هزینه تسعیر تسهیلات اعلام کرد.

تین نیوز

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تایید زیان ۴۷۰ میلیارد تومانی ایران ایر در سال ۱۴۰۱ دلیل آن را هزینه عمومی، اداری، هزینه سود هزینه تسعیر تسهیلات اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، حسام قربانعلی در واکنش به انتشار گزارش زیان ۴۷۰ میلیارد تومانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ توسط خبرنگاران اظهار کرد: این خبر درست بوده و اعداد آن کامل و مربوط به گزارش سازمان حسابرسی است.

وی افزود: در این بین، اما باید به یک نکته اشاره کنم و آن اینکه در سال منتهی به ۱۴۰۱ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۶۰۰ میلیارد تومان سود عملیاتی داشته و توانسته بخشی از بدهی های ارزی و ریالی خود را تسویه کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در سال ۱۴۰۲ نیز ایران ایر بخش عمده دیگری از تسهیلات ریالی را تسویه کرده و امیدواریم تا پایان سال هیچ بدهکاری تسهیلاتی ریالی نداشته باشیم.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با توجه به هزینه های عمومی اداری و هزینه سود تسهیلات اخذ شده و همچنین هزینه تسعیر تسهیلات، رقم ۴۷۰ میلیارد تومان از سود عملیاتی کسر شده است. به عبارت دیگر ایران ایر ۴۷۰ میلیارد تومان بدهکار است، البته سود عملیاتی سال ۱۴۰۲ تاکنون از رقم ۱۶۰۰ میلیارد تومان عبور کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تورم وارزش پول ملی بلای خطر ناکی است که بر سر مردم نازل میشود برای مدیریت کشور انسانهای سالمی باید راس امور باشندتا مردم فقیر ومستاصل بیشتر از این صدمه نبینند