| کد خبر: 248358 |

قیمت پرواز های ایران برای جام جهانی قطر اعلام شد

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قیمت رفت و برگشت هر صندلی پرواز مسیر ایران به قطر برای حضور در جام جهانی را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.

تین نیوز

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قیمت رفت و برگشت هر صندلی پرواز مسیر ایران به قطر برای حضور در جام جهانی را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، شمس الدین فرزادی پور گفت: براساس وضعیت موجود، قیمت رفت و برگشت هر صندلی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت ۲۵۰ و ۱۹۰ نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و ۲۰ پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده و در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیط انجام می شود.

فرزادی پور بازه زمانی آغاز پرواز ها را تشریح کرد و گفت: عموما با آغاز بازی ها، پرواز ها نیز آغاز می شود. عمدتا این نوع پروازها و سفرها باید به صورت تور تهیه شود، زیرا افرادی که اقدام به تماشای بازی ها می کنند، باید حتما کارت ویژه مسابقات را به همراه داشته باشند و همه خدماتی که ارائه می شود در قالب این کارت خواهد بود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به سبب وجود ویروس کرونا، فعلا محدودیتی اعلام نشده و این امر بستگی به زمان شروع مسابقات دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.