| کد خبر: 240699 |

◄ بازگشت پرواز فوق العاده هما از لهستان به ایران با ۱۰۰ دانشجو مقیم اوکراین

نخستین هواپیمای حامل دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین از مبدا لهستان، صبح امروز سه شنبه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

تین نیوز

ساعت ۰۷:۰۹ امروز سه شنبه دهم اسفند پرواز فوق العاده IR3512 هواپیمایی ایران از مبدا لهستان و همراه با ایرانیان مقیم اوکراین در شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) به زمین نشست.

به گزارش تین نیوز از دفتر ارتباطات اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، این پرواز با پیگیری وزارت امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگشت هموطنان ایرانی مقیم اکراین به کشور انجام گرفته بود و تعداد ۱۰۰ دانشجو و هموطنان مقیم اوکراین از طریق لهستان به کشور بازگردانده شدند.

پس از صدور مجوز پرواز، یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۳۰ هواپیمایی ایران که جهت انجام این پرواز آماده شده بود، ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شب گذشته (دوشنبه) با شماره پرواز ۳۵۱۳، تهران را به مقصد فرودگاه Katowice شهر ورشو ترک کرد.

«سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه بامداد امروز(سه شنبه) در توئیتی، از نخستین پرواز اختصاصی برای انتقال هموطنان از لهستان به کشور خبر داد و افزود: اولین پرواز اختصاصی جهت انتقال هموطنان از لهستان به کشور تا ساعاتی دیگر پرواز می‌کند و تاکنون تنها در ورشو ۳۰۰ دانشجو اسکان داده شده‌اند.

به گفته سخنگوی دستگاه دیپلماسی، تلاش وسیعی توسط وزارت خارجه و سفارتخانه‌های  ایران در اوکراین و کشورهای همسایه در جریان است تا هموطنان با کمترین‌ مشکل به کشور بازگردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.