| کد خبر: 230067 |

بازنشستگان «هما» در نامه ای به رئیس قوه قضاییه خواستار پاسخگویی مسئولان این شرکت شدند؛

◄ بازنشستگان «هما»: چه بر سر املاک صندوق بازنشستگی آمده است؟

صبح امروز تعدادی از بازنشستگان، مستمری بگیران و ایثارگران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی مقابل صندوق بازنشستگی این شرکت تجمع کردند و پس از آن با حضور مقابل شرکت «هما» خواستار پاسخگویی مدیرعامل شدند.

تین نیوز

صبح امروز تعدادی از بازنشستگان، مستمری بگیران و ایثارگران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی مقابل صندوق بازنشستگی این شرکت تجمع کردند و پس از آن با حضور مقابل شرکت «هما» خواستار پاسخگویی مدیرعامل شدند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بازنشستگان «هما» در نامه ایی به آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه اعلام کردند که مدت زیادی است که بازنشستگان «هما» در رنج و عذاب و بی‌عدالتی هستند.

در نامه بازنشستگان «هما» آمده است: این صندوق در سال 80 در بطن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با دو برابر حق بازنشستگی نسبت به سایر صندوق‌ها که شاغلین گذشته و بازنشستگان امروزی ورودی داشته است. اما در تاریخ 15/ 8 /1380 از بدنه هما به صورت غیرقانونی جدا شد و جهت امور عام‌المنفعه و درآمدزایی طبق اساسنامه آن فعالیت کرد.

در این نامه به خبری که در یکی از رسانه‌ها مبنی بر «50 میلیارد تومان در صندوق شرکت هواپیمایی ایران ایر گم شده است» استناد شده است و در بخش دیگری به فروش زمین و آپارتمان‌ها که صاحبان آن بازنشستگان بوده است اشاره شده که مسئولان هیچی توضیحی در خصوص فروش آن‌ها نداده‌اند.

واگذاری هتل‌های «هما»، فروش ایران ایرتور به قیمت بسیار نازل و فروش زمین جنب هتل همای تهران از جمله مواردی است که بازنشستگان خواهان توضیح آن شده‌اند.

لازم به توضیح است روزهای پایانی سال گذشته بود که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از موافقت محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای کمک به صندوق بازنشستگی «هما» خبر داده بود.

شبکه خبری تین نیوز آمادگی درج و انتشار توضیحات مسئولان هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» را در رابطه با ادعاهای مطرح شده از سوی بازنشستگان این شرکت را دارد.

 

1

 

2

4

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.