| کد خبر: 209408 |

◄ اختصاص 2 پرواز برای ایرانیان مقیم کویت به کشور

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد که ​هموطنان مقیم کشور کویت با 2 پرواز این شرکت به کشور میتوانند بازگردنند.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد که ​هموطنان مقیم کشور کویت با 2 پرواز این شرکت به کشور میتوانند بازگردنند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، با انتشار ویروس کرونا در تعدادی از کشورهای منطقه، جمعی از هموطنان مقیم کویت درخواست بازگشت به کشور را داشتند که بر اساس آن وزارت امورخارجه درخواستی مبنی بر برقراری پرواز برای انتقال هموطنان متقاضی به «هما» ارسال کرده است.

در این راستا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» دو پرواز از فرودگاه کویت به فرودگاه های اهواز و اصفهان جهت انتقال هموطنان برقرار کرده است.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین پرواز از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، درساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) روز ۲۷ فروردین ماه سال جاری (۱۵ اپریل) انجام می شود. این پرواز در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه اصفهان می‌گردد.

پرواز دوم نیز در روز ۲۸ فروردین ماه سال جاری (۱۶ اپریل)  از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه اهواز انجام می شود.این پرواز در ساعت ۱۵ فرودگاه کویت را ترک و در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه اهواز به زمین می نشیند.

مسافران گرامی جهت تهیه بلیت این پروازها می‌توانند با شماره تلفن‌ دفتر فروش «هما» در کویت، ۰۰۹۶۵۲۲۰۲۴۱۰۵ تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.