| کد خبر: 207723 |

◄ سربازان سلامتی «هما» در بحران شیوع کرونا همچنان فعال هستند

خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات و خدمات فرودگاهی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همچنان در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

تین نیوز

خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات و خدمات فرودگاهی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همچنان در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی«هما»، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی کارکنان عملیاتی "هما" اعم از خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، کیترینگ و حراست در تمامی ایستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همانند سربازان سلامتی در بخش مسافرت هوایی، فعال هستند که این نشان‌دهنده عزم کارکنان این شرکت برای ارائه خدمات در این شرایط و تامین پرواز‌های پاک و ایمن برای هموطنان است.

با توجه به تقاضای مسافرت هوایی در این ایام، تمامی پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مسافرت هوایی انجام می‌شود و تمامی کارکنان عملیاتی "هما" تلاش دارند در شرایط حاضر، پرواز‌های «هما» با رعایت موازین و نکات بهداشتی انجام شود، به طوری که تاکنون هیچ پروازی به دلیل مشکلات بهداشتی از طرف «هما» لغو نشده است.

همچنین مرکز پزشکی هوایی «هما» برای تمام خلبانان و مهمانداران این شرکت، دستورالعمل‌های لازم را در زمان مواجه با مسافر و رعایت حفاظت فردی ارائه نموده است.

در بخش خدمات فرودگاهی نیز به کارکنان «هما» در تمام ایستگاه‌های پروازی این شرکت اعم از پذیرش مسافر و کارکنان حاضر در رمپ، به ویژه در استان‌های پر خطر، تأکید شده است تا در تمامی مراحل پرواز، دستورالعمل‌های ابلاغی برای پیشگیری و ایمن‌سازی پرواز‌ها را اجرا کنند.

در شرایط شیوع کرونا در کشور، کارکنان «هما» سعی دارند با تلاش شبانه‌روزی، اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت دستورات بهداشتی، پرواز‌هایی پاک و ایمن برای مسافران "هما" فراهم کنند و از این رو همانند سربازان سلامتی در خط مقدم مبارزه با گسترش ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

همچنین ناوگان فعال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» روزانه قبل و بعد از هر پرواز در تمامی ایستگاه‌های پروازی ضدعفونی می‌شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.