| کد خبر: 197562 |

◄ ایلام و کرمانشاه، دو مسیر جدید پروازی هما به نجف

معاون بازرگانی هما از دو مسیر جدید پروازهای اربعین این شرکت در مسیر کرمانشاه و ایلام خبر داد و افزود: قیمت پروازهای این مسیر ۷۰۰ هزار تومان از نرخ مصوب کمتر است.

تین نیوز

معاون بازرگانی هما از دو مسیر جدید پروازهای اربعین این شرکت در مسیر کرمانشاه و ایلام خبر داد و افزود: قیمت پروازهای این مسیر ۷۰۰ هزار تومان از نرخ مصوب کمتر است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عباس جمشیدی در نشست خبری تشریح پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما عنوان کرد: دو مسیر جدید به صورت شاتل در مسیر کرمانشاه و ایلام به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برای پروازهای اربعین برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه افزود: بالای ۹۹ درصد پروازهای اربعین برای مسیر تهران-نجف-تهران خواهد بود.

معاون بازرگانی و عملیات شعب هما تصریح کرد: ایران ایر در پروازهای اربعین به دلیل کمبود هواپیما مسیر مشهد-نجف نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از روز جمعه گذشته فروش بلیت مسیرهای ایلام و کرمانشاه به نجف آغاز شده است، گفت: قیمت این مسیرها برای رفت و برگشت به نجف یک میلیون و پانصد هزار تومان است که مبلغ ۷۰۰ هزار تومان از نرخ مصوب که دو میلیون ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده کمتر خواهد بود.

او با بیان اینکه ۷۴ پرواز رفت و برگشت تهران_نجف در ایام اربعین انجام خواهد شد، گفت: ۶۸ هزار و ۲۸۰ صندلی در پروازهای اربعین در مسیر تهران_نجف_تهران اختصاص داده شده است.

معاون بازرگانی هما با بیان اینکه ۱۶ پرواز رفت و برگشت با ظرفیت هزار و ۹۲۰ صندلی در مسیر ایلام-نجف-ایلام برنامه ریزی شده است، بیان کرد: تنها خرید بلیت پروازهای اربعین از طریق دفاتر هما و سایت رسمی این شرکت امکان پذیر است.

او بیان کرد: مشکل بدهی هما به فرودگاه نجف حل شده است و مشکلی برای پروازهای اربعین  به این فرودگاه نداریم.

معاون بازرگانی هما اضافه کرد: برای پروازهای اربعین از ۳ فروند هواپیمای ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ و یک فروند ایرباس ۳۲۱ و هواپیماهای آی تی آر  که بیس آن از کرمانشاه است، استفاده خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.