| کد خبر: 192370 |

۹ دقیقه؛ میانگین تاخیر پرواز‌های حج

مدیرعامل ایران ایر اعلام کرد: با انتقال ۱۵ درصد حجاج با ناوگان ملی ایران به سرزمین وحی، میانگین تاخیر‌ها ۹ دقیقه بوده است.

تین نیوز

مدیرعامل ایران ایر اعلام کرد: با انتقال ۱۵ درصد حجاج با ناوگان ملی ایران به سرزمین وحی، میانگین تاخیر‌ها ۹ دقیقه بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در این باره عنوان کرد: عملیات انتقال حجاج در دو استان زنجان و یزد خاتمه یافته و امروز از دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی آغاز می‌شود و از فردا پرواز‌های استان‌های گلستان و اصفهان شروع می‌شود ضمن اینکه از فردا، پرواز‌ها به مقصد فرودگاه جده هم آغاز می‌شود.

وی افزود: در این عملیات در استان زنجان هزار و ۵۴۳ نفر با ۶ پرواز در مدت سه روز بدون تاخیر به سرزمین وحی اعزام شدند و در استان یزد نیز، ۳ هزار و ۸۹۸ نفر با ۱۶ پرواز در مدت ۶ روز اعزام شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، عملیات حج در استان‌های خوزستان، مازندران و تهران همچنان ادامه دارد و تا پایان وقت روز گذشته ۳ هزار و ۹۱۴ نفر از استان خوزستان، ۵۱۹ نفر از استان مازندران و ۳ هزار و ۶۵۵ نفر از استان تهران (فرودگاه امام خمینی) به مدینه اعزام شده اند.

وی بیشترین تاخیر را در فرودگاه امام خمینی (ره) به خاطر فاصله بین ترمینال شماره یک و ترمینال سلام با میانگین ۱۸ دقیقه دانست و گفت: در مرحله بعد، فرودگاه اهواز بیشترین تاخیر را با میانگین ۱۴ دقیقه داشته است و در حال حاضر، میانگین تاخیر‌ها ۹ دقیقه گزارش شده است که امیدواریم بتوانیم با کاهش این میزان در روز‌های آتی، رضایت زوار خانه خدا را بیش از پیش جلب کنیم، اما بخش مهمی از این تاخیر‌ها ناشی از عوامل برون سازمانی است و هواپیمایی هما، در این میان تلاش کرده است با برنامه ریزی‌های گسترده، تاخیر‌ها را به حداقل برساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.