| کد خبر: 173919 |

◄ پیام قدردانی مدیرعامل «هما» از دست اندرکاران حج تمتع سال 1397

فرزانه شرفبافی طی پیامی از دست اندرکاران حج تمتع سال 97 قدردانی کرد.

تین نیوز

فرزانه شرفبافی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین و یاران گرامی آن حضرت و هم‌چنین تسلیت به مناسبت شهادت دلاور مردان نیروهای مسلح در حادثه تروریستی اهواز طی پیامی از دست اندرکاران حج تمتع سال 97 قدردانی کرد.

متن پیام مدیرعامل «هما» به شرح ذیل است:

با فرود آخرین پرواز «هما» در فرودگاه بین‌المللی حضرت امام‌خمینی در بامداد 25 شهریورماه، عملیات افتخارآفرین حج تمتع سال 1397 به پایان رسید.

عملیات رفت حجاج بیت‌اله الحرام در تاریخ 27 تیرماه آغاز و طی آن تعداد 44333 زائر توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» و تعداد 40584 زائر توسط هواپیمایی سعودی عازم سرزمین وحی شدند که مجموع زایران امسال حج تمتع، حدود 84917 هزار نفر بوده است.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در این عملیات پربرکت میزبان کاروان جانبازان عزیز کشورمان بود که تمامی امکانات لازم جهت اعزام این عزیزان از خدمات پزشکی گرفته تا امکانات فرودگاهی، برای آنان فراهم گردید تا این عزیزان در کمال آرامش به سرزمین وحی اعزام و به کشور عزیزمان بازگردند.

«هما» علاوه بر انجام پروازهای خود در ایستگاه فرودگاه حضرت امام و یازده ایستگاه کشور، عملیات هندلینگ بار و مسافر تمامی پروازهای سعودی در تهران و 9 ایستگاه کشور را نیز برعهده داشت و هم‌چنین «هما» عملیات بازگرداندن زائران بیمار بستری در شهر مدینه را به صورت اختصاصی برعهده داشت.

 این عملیات فشرده هم زمان با پروازهای برنامه ایی روزانه «هما» انجام می‌شد و تنها با یاری و همدلی کلیه پرسنل «هما» در قسمت‌های مختلف شرکت و یاری همکاران عزیزمان در شرکت‌های هواپیمایی قشم و هواپیمایی آسمان در پروازهای برگشت انجام گرفت.

لازم می‌دانم در اینجا از تمامی همکارانم در همه قسمت‌های «هما» و همکاری صمیمانه عزیزانمان در بعثه مقام معظم رهبری، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شهر فرودگاهی امام‌خمینی، سپاه حفاظت فرودگاه‌ها، پلیس فرودگاه‌های کشور، نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج، بانک مرکزی، سازمان حج و زیارت، گمرک و... و در نهایت از حمایت‌های وزیر فرهیخته راه و شهرسازی جناب آقای دکتر آخوندی تشکر و قدردانی کنم.

 فرزانه شرفبافی - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.