| کد خبر: 166587 |

◄ جلوگیری از ایجاد روزنه‌های رانتی در «هما»

موفقیت مدیر عامل زن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آمار حضور بانوان در پست‌های مدیریتی تاثیر مثبت داشته است.

تین نیوز

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مثبت موفقیت مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آمار حضور بانوان در پست‌های مدیریتی گفت: باید از وزیر راه و شهرسازی به خاطر این انتصاب تشکر کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سکینه الماسی عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به تعهد دولت در خصوص اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به بانوان در دولت دوازدهم گفت: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز توجه دولت به اختصاص پست‌های مدیریتی به زنان است.

وی ادامه داد: فرزانه شرفبافی در یکی از مهم‌ترین پست‌های مدیریتی حضور پیدا کردند، بالاخره اداره هما با شرایط سخت و پیچیده گذشته، کار دشورای بود اما تدابیر و عملکرد خانم شرفبافی در 10 ما گذشته همچون انجام موفق عملیات حج در روزهای ابتدای پذیرش مسئولیت‌، جلوگیری از ایجاد روزنه‌های رانتی در هما، خرید و تحویل هواپیما‌ها، افتتاح کترینگ‌ و ایجاد طرح‌ها و تحولات جدید از اقدامات مهم این مدیر زن است.

این نماینده مجلس افزود: البته که شرفبافی با وجهه علمی و تخصصی که دارد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را باوجود مشکلات و حواشی فراوان به شرایط قابل قبولی رسانده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به ابعاد بین‌المللی استفاده از حضور زنان در پست های مدیریتی کشور گفت: وقتی ما برای مذاکرات یا دیدارها به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی سفر می‌کنیم با افتخار از شرفبافی نام می‌بریم.

الماسی ادامه داد: باید از وزیر راه و شهرسازی به خاطر معرفی یک مدیر زن توانمند و متخصص به عرصه مدیریتی کشور تقدیر و از حمایت‌های او تشکر کرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: همواره باحضور زنان در نهادهای تصمیم‌ساز و اجرایی شاهد شکوفایی استعداد‌ها، روان‌سازی و پویایی بودیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.