| کد خبر: 163688 |

جابه‌جایی بیش از 50 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در سمنان

​معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از جابه‌جایی بیش از 50 هزار مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در این استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از جابه‌جایی بیش از 50 هزار مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، غلامرضا طحان افزود: از ابتدای طرح نوروزی سال 97 تاکنون، بیش از 50 هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای اعم از اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس از مبدأ استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به لزوم ارتقای سطح خدمات به مسافران در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندی افزود: خوشبختانه اقدامات ارزشمندی در راستای ارتقای سطح خدمات با مشارکت صنوف حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته که این امر با استقبال مسافران برای استفاده از ناوگان عمومی مواجه شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه در ایام نوروز در کوتاه‌ترین زمان، حمل و نقل جاده‌ای با جابجایی حداکثری مسافر مواجه است، افزود: افزایش ناوگان vip در استان و فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، پاسخگویی به‌موقع صحیح و دقیق به مسافران به‌منظور انجام سفری ایمن و راحت، فعالیت مضاعف نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری شهرستان‌ها، انجام سرویس‌های در تا در سواری کرایه بین‌شهری، برگزاری جلسات کارگروه ارتقای سطح خدمات، انجام بازدیدهای روزانه از ناوگان مسافری و کنترل فعالیت مدیران فنی شرکت‌ها با همکاری و همراهی مجموعه تشکل‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای ازجمله اقدامات اداره کل در نوروز 97 در حوزه خدمات جابه‌جایی مسافران است.

به گزارش فارس، طحان تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه 3000143 نیز آماده دریافت نظرات، شکایات و پیشنهاد‌های مسافرین از نحوه عملکرد بخش مسافر در استان سمنان است.

وی در پایان اشاره کرد: امیدواریم با اقدامات اساسی و توسعه زیرساخت‌های این صنعت در سال 97 شاهد رشد و استقبال مسافرین برای استفاده از ناوگان عمومی باشیم.

یک هزار و 400 نفر راننده در حوزه حمل و نقل مسافر با بیش از 700 دستگاه ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در خدمات‌رسانی به هم‌وطنان فعالیت می‌کنند.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.