| کد خبر: 187973 |

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان:

◄ از زکات برای ساخت راه استفاده نشده است

در حال حاضر اکثر راه های روستایی بازگشایی شده و مشکلی در این بخش به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گزارش نشده است.

تین نیوز

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر استفاده از زکات برای ساخت جاده های استان هرمزگان را رد کرد. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، میرداد میردادی در واکنش به خبر منتشر شده در ارتباط با جمع آوری زکات برای ساخت جاده های آسیب دیده از سیل اخیر در استان بوشهر، یادآور شد: اساساً بودجه از محل جمع آوری زکات برای ساخت ابنیه و راه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان صرف نشده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان تخریب بخش زیادی از راه های روستایی در استان هرمزگان در بارش‌های دو ماه گذشته، اظهار کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر جاده های روستایی و خاکی بودن مسیر، بیش از 5200 کیلومتر راه روستایی آسیب دیدند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بیش‌ترین مشکلات در بارش های اخیر متوجه راه‌های روستایی استان هرمزگان بود و جاده های شهری کمتر دچار مشکل شدند، افزود: در حال حاضر اکثر راه های روستایی بازگشایی شده و مشکلی در این بخش به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گزارش نشده است.

میردادی در توضیح وجود مشکلات زیربنایی در جاده های استان هرمزگان نیز، ابراز داشت: در بارش های اخیر در بسیاری از جاده های استان دچار ابگرفتگی هستیم اما در حال حاضر با مشکلی در این بخش ها مواجه نیستیم.

به گفته وی، پس از بازدید میدانی و بررسی های لازم، برآورد خسارت صورت گرفت و آمار خسارات وارده به مرکز استان به منظور تخصیص بودجه ارسال شد. تصمیم گیری برای تخصیص منابع مالی برای ساخت، بهسازی ونگهداری راه و ابنیه در ماه های اردیبهشت و خرداد انجام می‌شود و اداره کل راهداری استان هرمزگان نیز برای اجرای عملیات ساخت و بهسازی در انتظار دریافت مصوبات است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.