| کد خبر: 186740 |

◄ تقدیراستاندار خراسان رضوی از مدیرکل راهداری خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تقدیر کرد.

تین نیوز

​استاندار خراسان رضوی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر و نوروزگاه خراسان رضوی ، از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در این مراسم گفت: امیدواریم هرساله روند خدمت رسانی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) بهبود پیدا کند و بتوانیم خدمات شایسته تری در حوزه های گوناگون ارائه کنیم.

وی افزود: با تلاش همکاران بنده در دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر، زائران نوروزی حرم مطهر امام رضا با رضایتمندی نسبتا خوبی مشهد مقدس را ترک کردند، لذا باید از تلاش های دستگاه های خدمات رسان تقدیر و تشکر کنم.

در این مراسم علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی از ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به عنوان رییس کمیته حمل و نقل و برنامه ریزی و آمار سفر استان تقدیر و تشکر کرد. متن این تقدیر به شرح زیر است: جناب آقای نصری مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای و رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان با سلام بهار رستاخیز طبیعت جلوه ای از جمال حق زبان گویای خداوندی و الهام بخش ماست، در این که هیچ زمستانی ماندنی نیست.

اکنون که خلعت زیبای خداوند بر تن جهان مسخر انسان یادآور آیه «ولقد کرمنا بنی آدم» است چه نیکوست که این کرامت با ذکر خدا، خدمت رسانی، خیرخواهی و نیک اندیشی طراوت پیدا کند.

بار دیگر تعطیلات نوروزی و ورود خیل عظیم و میلیونی زائران داخلی و خارجی به استان پرگهر خراسان رضوی، فرصتی را مهیا ساخت تا کلیه دست اندرکاران دستگاههای اجرایی استان، افتخار خدمت به زائران امام هشتم شیعیان جهان اسلام، حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا  و ارائه خدمات شایسته و در خور شأن به ایشان را نصیب خود کنند.

لذا شایسته می دانم از تلاش های موثر شما در «ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی در نوروز 1398" که نقطه عطف زرینی در کارنامه درخشان استان در سال رونق تولید بود، تقدیر و سپاسگزاری نموده و از خداوند رحمان توفیق و سربلندی روز افزون و خدمت در جهت عینیت بخشیدن به نیات خیرخواهانه دولت تدبیر و امید را مسئلت کنیم.

علیرضا رزم حسینی استاندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.