| کد خبر: 185279 |

خسارت 165 میلیارد ریالی سیل به راه های آذربایجان شرقی

سیل 165 میلیارد ریال به راه های آذربایجانشرقی خسارت وارد کرد.

تین نیوز

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بارش های اخیر و جاری شدن سیل در برخی محورهای روستایی 165 میلیارد ریال به زیرساخت های حمل و نقل استان خسارت وارد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، اروجعلی علیزاده افزود: سیل به راه ارتباطی چهار روستای ینگجه، آغجه رود، بیگ کندی و بایقره رود شهرستان هشترود و 3 پل واقع در مسیر این روستاها خسارت وارد کرده است.

وی یادآوری کرد: بارش های اخیر همچنین موجب ریزش کوه در محورهای بستان آباد - میانه، میانه - سرچم و مسیر نوار مرزی جلفا - نوردوز و مراغه به اشان و یای شهری و بروز خسارت به زیرساخت های حمل و نقل در این محورها شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه با تلاش راهداران محورهای روستایی و پل های آسیب دیده ترمیم شده است، اظهار داشت: هم اکنون مشکلی در رفت و آمد خودروها در محورهای اصلی، فرعی و راه های روستایی استان وجود ندارد.

علیزاده ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند سال 97 تا 16 فروردین سال جاری حدود 16 میلیون و 500 هزار سفر خودرویی در جاده های مواصلاتی استان توسط 82 دستگاه ترددشمار در جاده های مختلف به ثبت رسید.

وی گفت: طبق آمار در این مدت 258 هزار مسافر در قالب 24 هزار و 594 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شدند.

علیزاده ادامه داد: در این مدت 78 هزار و 300 مسافر ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.