| کد خبر: 184756 |

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ؛

بیش از۷میلیون تردددرمحور‌های آذربایجان شرقی

بیش از ۷ میلیون تردد درایام اجرای طرح نوروزی ۹۸ درمحور‌های آذربایجان شرقی ثبت شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی، گفت:بیش از ۷ میلیون تردد درایام اجرای طرح نوروزی ۹۸ درمحور‌های آذربایجان شرقی ثبت شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از۷میلیون تردددرمحور‌های آذربایجان شرقی، اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: طبق اطلاعات دریافتی از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین مستقر در محور‌های استان از ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۴ فروردین امسال ۷ میلیون و ۹۶ هزار و ۶۰۸ تردد ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

وی افزود: دراین مدت روز‌های ۴ فروردین و ۲۷ اسفند به ترتیب با بیش از ۸۷۷ هزار تردد و ۸۵۰ هزار تردد پر رفت و آمد روز‌های این ایام بودند.

وی ادامه داد: در روز‌های اجرای طرح نوروزی تا ۴ فروردین بیش از ۱۰۹ هزار مسافر با ۱۰۶۷۶ سفرتوسط ناوگان حمل ونقل عمومی مسافراستان اعم ازاتوبوس، مینی بوس وسواری جا به جا شده اند.

به گفته علیزاده درهمین مدت بیش از ۴۰ هزار و ۳۰۰ مسافرایرانی وخارجی ازپایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده اند که ازاین تعداد ۲۳ هزار و ۶۰۰ مسافر از پایانه مرزی جلفا و ۱۶ هزار و ۷۰۰ مسافراز پایانه مرزی نوردوز رفت و آمد کرده اند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.