| کد خبر: 158301 |

◄ فرسودگی نیمی از ناوگان راهداری کشور

مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات راهداری کشور از فرسودگی ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناوگان راهداری کشور و تکمیل آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، لزوم نوسازی آن بیش‌ازپیش خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات راهداری کشور از فرسودگی ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناوگان راهداری کشور و لزوم نوسازی آن خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، داریوش نصر با تأکید بر اینکه حذف واسطه‌ها در هر کاری رضایت را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: سازمان راهداری کشور، خارج و محدود کردن ناوگان فرسوده و مستهلک از چرخه خدمات، توجه به برون‌سپاری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را در دستور کار خود دارد.

نصر با اشاره به راهداری زمستانی و اقدامات دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات این سازمان برای امسال، یادآور شد: با فرارسیدن فصل سرما و راهداری زمستانی ماشین‌آلات راهداری باهدف خدمت به مسافران که از طریق جاده‌ها سفر خواهند کرد، در محورهای مواصلاتی مستقر می‌شوند.

مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری کشور بر برنامه‌ریزی و تدبیر لازم در خصوص تأمین تجهیزات زمستانی ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم کمبود خاصی مشاهده نشود و به میزانی که در حد منابع محدودی که در اختیار بود امکانات نسبتاً مناسبی درجاده‌های کشور مستقر هستند.

داریوش نصر نوسازی و خرید تجهیزات را یکی از دغدغه‌های سازمان عنوان و تأکید کرد: این امر یکی از چالش‌هایی است که پیش روی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال‌های بعد قرار دارد زیرا آزادراه‌ها و جاده‌های جدیدی در دست اجرا است که نیاز راهداری کشور را به افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات بیشتر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.