| کد خبر: 270908 |

اسکله‌ های بندرگز و ترکمن میزبان بیش از ۷۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان از استقبال بیش از ۷۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در اسکله های قایقرانی سواحل استان خبرداد و گفت: در طرح تسهیلات سفرهای نوروزی هیچ سانحه دریایی در استان گلستان نداشتیم.

تین نیوز

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان از استقبال بیش از ۷۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در اسکله های قایقرانی سواحل استان خبرداد و گفت: در طرح تسهیلات سفرهای نوروزی هیچ سانحه دریایی در استان گلستان نداشتیم.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی بنادر استان گلستان، سید محسن طیرانی با اشاره به استقبال بیش از ۷۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در اسکله های قایقرانی سواحل استان اظهار کرد: بیش از ۷۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی با استفاده از ۵۳ فروند شناور تفریحی و تعداد ۱۵ هزار و ۱۸ سرویس خروجی در تعاونی های قایقرانی تفریحی سواحل استان گلستان بدون هیچ گونه حادثه دریایی اقدام به سفرهای دریایی کردند.

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان گفت: بیشترین جذب مسافر در سفرهای دریایی از طریق سواحل بندر ترکمن بوده که تعداد آمار به دست آمده از بازرسان کنترل و نظارت واحد دریایی بنادر گلستان ۴۱ هزار و ۴۹۰ نفر مسافر بوده که توسط قایق های تفریحی در محدوده جزیره آشوراده و خلیج گرگان انجام شده است.

وی ادامه داد: موارد و امکانات ایمنی لازم برای خدمات رسانی مناسب به مسافران مد نظر قرار گرفت و تمامی قایق ها از لحاظ فنی معاینه و سرویس شده بودند.

طیرانی بیان کرد: با توجه به استقرار تیم های نظارتی بنادر و دریانوردی گلستان متشکل از واحد دریایی، HSE و روابط عمومی و همیاران ناجی مستقر در اسکله های تفریحی گلستان و همکاری شایسته پایگاه دریابانی بندر ترکمن، هیچ گونه حادثه و برخوردی برای شناورها و مسافران نوروزی گزارش نشده است.

یادآور می شود؛ بندر ترکمن با وجود جاذبه هایی طبیعی دریا، جزیره آشوراده و صنایع دستی و بندرگز با وجود دارا بودن اسکله و شهر ورودی گلستان یکی از مهم ترین مراکز گردشگری استان محسوب می شوند. طیرانی در پایان از سایر عزیزانی که در اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی ۱۴۰۳ مدیریت بنادر گلستان را یاری کردند تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.