| کد خبر: 270709 |

عذرخواهی سازمان بنادر بابت اختلاس در بندر امام؛ مبلغ خارج شده به بیت المال بازمی گردد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با عذرخواهی از مردم بابت اختلاس انجام شده در مجتمع بندری امام گفت: ردیابی متهم در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع مبلغ خارج شده از کشور به بیت المال باز می گردد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با عذرخواهی از مردم بابت اختلاس انجام شده در مجتمع بندری امام گفت: ردیابی متهم در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع مبلغ خارج شده از کشور به بیت المال باز می گردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی اکبر صفایی امروز دوشنبه در نشست خبری افزود: همه توان ما با حمایت بسیار خوب دستگاه نظارتی و قوه قضاییه این است که مبلغ یاد شده به بیت المال بازگردد.

صفایی بیان داشت: متخلف فردی به نام "آرش اشتری" کارشناس مسوول مالی یکی از ادارات مالی بنادر تابع بود که شیادانه ۱۰۸ میلیارد تومان را از کشور خارج کرد.

وی خاطرنشان کرد: چند روز بعد این اختلاس توسط مسوولان حراست کشف شد و اکنون وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و دادستانی در حال ردیابی فرد مذکور هستند و برخورد قاطع با متخلف انجام خواهد شد.

ابوطالب گرایلو، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان روز شنبه هفته جاری گفت: در اجرای سیاست های دولت مردمی مبنی بر پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد و با تلاش و اقدام به موقع اداره حراست مجتمع بندری امام خمینی(ره)، اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این مجتمع بندری کشف و فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در اوایل فروردین ماه امسال واحدهای ذی ربط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان متوجه سواستفاده یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام خمینی(ره) مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی شده و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آنها مبالغی واریز شده بود، مورد شناسایی و حساب آنها مسدود شده و مبالغ بازگردانده خواهد شد.

گرایلو ادامه داد: در جریان این برداشت غیرقانونی که در ماه های پایانی سال گذشته انجام شده هماهنگی های لازم با دستگاه های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و بازگرداندن فرد متخلف که به خارج از کشور گریخته، همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار کرد: تا احقاق تمامی حقوق بیت المال، پیگیری پرونده ادامه داشته و برخورد لازم با افراد خاطی احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    اخه صد میلیارد هم شد اختلاس ؟