| کد خبر: 257317 |

◄ سود تایدواتر در هر سهم 18 درصد افزایش یافت

سود خالص هر سهم شرکت تاید واتر خاورمیانه از بزرگ ترین شرکت های حوزه خدمات دریایی و بندری ایران در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 با افزایش 18 درصدی مواجه شد.

تین نیوز

سود خالص هر سهم شرکت تایدواتر خاورمیانه از بزرگ ترین شرکت های حوزه خدمات دریایی و بندری ایران در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 با افزایش 18 درصدی مواجه شد.

بررسی گزارش های مالی منتشر شده از سوی تایدواتر خاورمیانه در سامانه کدال حاکیست این شرکت در صورت های مالی حسابرسی نشده خود برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال 1402 سود 874 ریالی ثبت کرده است. این شرکت در این گزارش، سود تعدیل شده هر سهم در سال مالی منتهی به پایان اسفند 1400 را 743 ریال در نظر گرفته که به این ترتیب افزایش 18 درصدی در سود خالص هر سهم طی عملکرد سال قبل به دست آمده است.

صورت های مالی تلفیقی تایدواتر همچنین نشان می دهد این شرکت در سال مالی قبل ۳۳,۶۳۲,۹۲۵ میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشته که نسبت به درآمدهای عملیاتی سال 1400 با رشد 50 درصدی مواجه شده است.

نکته قابل توجه دیگر در صورت های مالی تلفیقی تایدواتر افزایش و به عبارت دقیق تر جهش سود این شرکت از شرکت های وابسته است. بر اساس این گزارش ها، سود تایدواتر از این محل ۹۴۵,۲۹۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به سود ۳۵۱,۴۹۴ ریالی در سال مالی 1400 از محل شرکت های وابسته، این شرکت شاهد رشد 169 درصدی سود بوده است.

شایان ذکر است؛ هلدینگ تایدواتر خاورمیانه بابیش از نیم قرن سابقه در ارائه خدمات بندری و دریایی به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت های ایرانی این حوزه شناخته می شود

تایدواتر خاورمیانه به همراه شرکت های تابعه خود طیف وسیعی از فعالیت‌ ها شامل خدمات بندری، دریایی، لایروبی، سالویج، فنی و مهندسی، آموزشی، فناوری اطلاعات، ایجاد و مدیریت بنادر خشک و راه اندازی ترمینال های اختصاصی را ارائه می دهد.

خدمات بندری شرکت تایدواتر در بخش‌های کانتینر کالای عمومی و متفرقه، کالاهای فله، مایعات و مخازن متمرکز است. در حوزه خدمات تجاری دریایی از فعالیت‌ های مانند یدک کشی و راهنمایی کشتی‌ ها نمایندگی کشتیرانی اداره و نگهداری شناورها و چراغ های دریانوردی آتش نشانی دریایی و عملیات جستجو و نجات می توان به عنوان حوزه‌ های تخصصی این شرکت نام برد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.