| کد خبر: 190564 |

◄ توزیع سهمیه لاستیک و روغن ده استان در پایانه بندر امام

نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۰ استان کشور با هدف تسریع در حمل کالاهای اساسی و بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندر امام در این بندر مستقر شده اند.

تین نیوز

نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۰ استان کشور با هدف تسریع در حمل کالاهای اساسی و بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندر امام در این بندر مستقر شده اند.  

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، غلامحسین دغاغله  مدیر کل دفتر حمل ونقل کالای این سازمان در جلسه ای که با حضورنمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ،کرمان،همدان، یزد، فارس، لرستان، خراسان رضوی در پایانه بندر امام  برگزار شد، عنوان کرد:

بر این اساس مقرر است نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور به منظور ترغیب رانندگان بومی خود و توزیع سهمیه لاستیک و روغن بین رانندگان در بندر امام مستقر شوند و اولویت حمل بار از مبدا بندر امام خمینی(ره) با حمل کالاهای اساسی می باشد .

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا افزود:  با توجه به فراخوان 10 استان و استقرار نمایندگان حمل و نقل کالا متشکل از معاونان و روسای ادارات حمل و نقل کالای استا ن ها، مقرر شد اعزام ناوگان فله بر با اولویت مبدا بندر امام در دستور کار ادارات قرار گیرد.

وی افزود : هر استان با اتخاذ تدابیر لازم، با همکاری شرکت های حمل ونقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان  را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام که اولویت حمل محسوب می شوندرا به کار خواهند گرفت که به سمت بندرامام  هدایت می شوند و در این زمینه هر شرکت باید حداقل دو دستگاه از ناوگان ملکی خود را به صورت هفتگی به سمت بندر امام اعزام کند.

دغاغله تأکید کرد: در حال حاضر  طرح تشویقی توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام در بندر امام در حال انجام است. 

وی تأکید کرد: همچنین مقرر شده است جلسات کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل در استان ها به منظور رسیدگی به تخلفات احتمالی در این خصوص برگزار شود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.