| کد خبر: 176001 |

نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

◄ توسعه بنادر کشور با حضور گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری در وزارت راه

محمد اسلامی در اکثر بخش‌های وزارت راه فعالیت کرده است.

تین نیوز

نماینده مردم آستانهاشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد مجلس شورای اسلامی همراهی و همکاری به منظور رای اعتماد به محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی است، چراکه وی در پست‌های متعددی در وزارت راه فعال بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمدحسین قربانی در خصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وی با معرفی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسه با کمیسیون‌های تخصصی است و برنامه‌های خود را در این حوزه به نمایندگان مردم ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی ویترین توسعه شهری و عمرانی کشور است و در این راستا نیازمند وزیری کارآمد، پیگیر و باانرژی در همه عرصه‌ها هستیم و مجلس شورای اسلامی به این مسئله نیاز دارد که برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف در حوزه راه و شهرسازی تشریح شود.

نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که سابقه محمد اسلامی در حوزه راه اتفاق بسیار مناسبی به منظور انتخاب وزیر راه و شهرسازی است، بیان کرد: توجه به توسعه بنادر، راه‌آهن، توسعه نظام شهری، توجه به بافت‌های فرسوده، توسعه راه‌های روستایی، خرید هواپیما و مسائلی از این دست مهم‌ترین موضوعات مورد توجه مجلس شورای اسلامی در حوزه راه و شهرسازی است.

وی تاکید کرد: ازآن‌جاکه محمد اسلامی استاندار مازندران بوده است می‌تواند در توسعه فعالیت بنادر کشور نقش اثرگذاری داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فعال امور دریایی ایران(فادا) 0 0

    سلام
    دیروز آقای دکتر احمدی لاشکی نماینده محترم مجلس فرمودند که برنامه وزیر محترم جدید را دیده اند و اصلا برنامه ای برای بخش دریایی در آن نبوده است و ایشان درخواست نموده که برنامه ای هم برای بخش دریایی و بندری تهیه نمایند.
    امیدواریم برنامه وزیر برای بخش دریایی با کمک تشکلهای تخصصی این حوزه تهیه شود نه توسط مدیران میز نورد داخلی سازمان بنادر