| کد خبر: 151716 |

در بندر بوشهر برگزار شد:

جزئیات نشست هم‌اندیشی دبیران سوانح دریایی بنادر کشور در بندر بوشهر

به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، جلسه هم‌اندیشی دبیران سوانح دریایی بنادر کشور در سالن جلسات برج بندر برگزار شد.

تین نیوز

محمد شکیبی نسب معاون دریایی و بندری این اداره کل در این باره گفت: در راستای سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر برنامه‌ریزی جهت کاهش سوانح دریایی در آب‌های حاکمیتی و همچنین با نظر و هماهنگی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نشست هم‌اندیشی دبیران سوانح دریایی کشور به مدت دو روز در بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شکیبی نسب افزود: در این نشست که با حضور دکتر مرادی، مدیرکل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولین سوانح دریایی کشور برگزار گردید، ضمن بررسی چالش‌ها، جهت رفع موانع موجود راهکارهای مورد نیاز ارائه گردید  و مقرر شد در چارچوب مصوبات در هسته مرکزی پیگیری شود.

وی اضافه کرد: از جمله  موضوعات مطرح شده در این نشست دو روزه می‌توان به ضرورت تسریع در ویرایش دستورالعمل و تصویبان در هیئت عامل و تأمین تجهیزات مورد نیاز بازرسان  اشاره کرد.

وی عنوان کرد: همچنین به لحاظ اهمیت حدود اختیارات و جایگاه قسمت بررسی سوانح دریایی، موضوع ایجاد یک تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان بنادر و دریانوردی با دیگر ارگان‌ها مورد بحث قرار گرفت.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن تقدیر از تعامل سازمان بنادر و دریانوردی با کلیه بنادر ابراز امیدواری کرد با تشکیل مستمر این جلسات شاهد بالا رفتن کیفیت هرچه بیشتر بررسی‌ها و کاهش سوانح باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.