| کد خبر: 257788 |

نیاز به اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی برای اتمام پروژه‌ های جاده ای زنجان

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در قالب اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور به استان ، ۳ طرح در حوزه راهداری تعریف شد که در صورت تخصیص اعتبار، اجرای آنها با شتاب انجام می‌شود.

تین نیوز

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در قالب اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور به استان ، ۳ طرح در حوزه راهداری تعریف شد که در صورت تخصیص اعتبار، اجرای آنها با شتاب انجام می شود.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی، حسین اسکندری رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های این اداره کل عنوان کرد: برای اتمام پروژه های نیمه تمام، ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

اسکندری اظهار کرد: دور نخست سفر رییس جمهور به استان، تعداد ۳ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید.

وی افزود: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه زنجان، ۵۰ میلیارد تومان در پروژه نقاط حادثه خیز استان و ۷ میلیارد تومان در پروژه بلوک مفصلی و روشنایی بین دو عوارضی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان بود. 

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: در حال حاضر با ابلاغ تعهدات مالی وزارت نفت به میزان ۱۰ میلیارد تومان، سازمان برنامه و بودجه ۲۵ میلیارد تومان و همچنین ۳۷ میلیارد تومان سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رفع نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی استان، پیشرفت فیزیکی اجرای این پروژه ها به ۷۲ درصد رسیده است.

وی در پایان عنوان کرد در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری این پروژه ها تکمیل خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.