| کد خبر: 55276 |

سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم خراسان شمالی:

تکمیل بزرگراه بجنورد - جنگل گلستان اولین اولویت هیئت دولت برای خراسان شمالی است

تین نیوز | رئیس جمهور تکمیل بزرگراه بجنورد- جنگل گلستان را اولین اولویت هیئت دولت برای خراسان شمالی دانست و گفت: این مسیر که 250کیلومتر است، مجموعا به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و کل پروژه تا اوایل 96 عملیاتی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی، حسن روحانی، رئیس جمهور، ظهر امروز (24 خرداد) در جمع مردم خراسان شمالی، با اذعان بر اینکه در اجرایی شدن طرح ها در دولت یازدهم مصمم هستیم، گفت: عمده طرح ها در سال 94 و 95 و برخی تا اوایل 96 انشاالله با حمایت مردم و تلاش مسئولان عملیاتی خواهد شد.

وی به بیان طرح های درنظر گرفته شده در جریان این سفر پرداخت و اظهار داشت: تکمیل بزرگراه بجنورد- جنگل گلستان اولین اولویت هیئت دولت برای خراسان شمالی است که این مسیر که 250کیلومتر است، مجموعا به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و کل پروژه تا اوایل 96 عملیاتی خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اصلاح و تکمیل راه های روستایی استان با 660 کیلومتر را 100 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح نیز تا پایان سال 95 انجام خواهد شد.

روحانی اشاره ای نیز به طرح راه آهن بجنورد- اسفراین - جوین و اتصال آن به راه آهن سراسری داشت و عنوان کرد: این طرح به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که 50 میلیارد تومان آن برای خط اسفراین به جوین اختصاص یافته است و تا پایان سال 95 اجرایی می شود و برای ادامه طرح نیز طبق برنامه ریزی ها و دریافت وام از صندوق توسعه ملی به مبلغ 300 میلیون دلار، قسمت اعظم آن در دولت یازدهم اجرایی خواهد شد.

وی نقاط حادثه خیز استان را 13 نقطه اعلام کرد و گفت: اعتبار لازم این طرح نیز که 17 میلیارد تومان است، تامین شده است.

روحانی با بیان اینکه فرودگاه بجنورد احتیاج به تکمیل دارد، تصریح کرد: فرودگاه بجنورد با 30 میلیارد تومان هزینه امسال تکمیل خواهد شد.

وی اعتبارات در نظر گرفته شده برای خراسان شمالی، برای تکمیل بخش بیمارستانی و مسئله سلامت را نیز اعلام کرد و افزود: بیمارستان 200 تختخوابی بجنورد با 44 میلیارد تومان، بیمارستان 218 تختخوابی شیروان با 29 میلیارد تومان و بیمارستان 64 تختخوابی گرمه و جاجرم با 20 میلیار تومان اعتبار، مجموعا تا پایان سال 95 تکمیل و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    واقعا متاسفم از وعده هایی…