| کد خبر: 208142 |

کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی خراسان شمالی را ۶۰ درصد کاهش داد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری کرونا سبب شده تا مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ۶۰ درصد کاهش یابد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری کرونا سبب شده تا مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ۶۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، جعفر شهامت روز سه شنبه اظهار داشت: شمار مسافرانی که در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سالجاری با ناوگان عمومی سفر کرده اند ۱۷ هزار و ۳۷۳ نفر گزارش شدهت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: تعداد سفرها هم در این مدت به نسبت مدت مشابه سال قبل ۶۱درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال قبل تا چهارم فروردین ماه سالجاری  ۱۴ هزار و ۲۱۰ نفر مسافر در قالب هزار و ۶۸۱ سفر با ناوگان عمومی در درون استان جابجا شده اند که شمار مسافران درون استانی نسبت به مدت مشابه سال قبل  حدود ۵۵ درصد و شمار سفرها ۵۹ درصد کاهش دارد.

شهامت خاطرنشان کرد: در این مدت سه هزار و ۱۶۳ نفر مسافر از مبادی شهرستان های استان به خارج استان جابجا شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد کاهش دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: در این مدت مسافران برون استانی در قالب ۴۸۶  سفر با ناوگان عمومی استان جابه جا شده اند که شمار سفرهای برون استانی هم ۶۸ درصد کاهش دارد.

استان خراسان شمالی دارای  ۳۵  شرکت حمل ونقل مسافری، هزار و ۵۴۷ راننده بخش مسافری و ۷۱۳ دستگاه انواع ناوگان  مسافربری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.