| کد خبر: 234373 |

با اعتبار 7 میلیارد ریال؛

◄ 2 دستگاه پل در محور روستائی فردوس به کجه افتتاح می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس از افتتاح دو دستگاه پل در محور روستائی فردوس به کجه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس با اشاره به برنامه‌های هفته دولت بیان داشت: عملیات اجرایی تبدیل دو آب‌نما به پل در محور روستائی فردوس به کجه با هزینه ۷ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

به گزارش تین نیوز، احمد آخوندی با بیان این مطلب که این پروژه به صورت امانی و پیمانی در مدت زمان سه ماه در تیرماه امسال اجرایی شد، افزود: برای اجرای این عملیات جمعا ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی  راه روستایی فردوس به کجه را یکی از مسیر‌های پرتردد روستایی شهرستان برشمرد و اذعان داشت: تردد در این محور به علت وجود آب‌نماهای متعدد با شروع سیلاب‌های فصلی، به کندی صورت می‌گرفت که از سال گذشته  عملیات تبدیل یک عدد آب‌نما به پل در این محور اجرایی شد.

آخوندی ایمن شدن مسیر تردد اهالی روستا‌های کجه، طاهرآباد، ابراهیم‌آباد و پلند و چاهنو،  جلوگیری از انسداد مسیر حین بارندگی و تسریع در تردد اهالی و وسایل نقلیه عبوری و تسریع در انتقال محصولات دامی و کشاورزی اهالی روستا‌های منطقه به شهرستان را از جمله مزایای بهره‌برداری از این طرح برشمرد.

وی در ادامه بیان داشت: در 5 ماه گذشته از سال جاری عملیات لکه‌گیری هندسی  محورهای فردوس- دیهوک و فردوس- سرایان به طول 20 کیلومتر، آسفالت راه روستائی آبدکی به طول 3 کیلومتر و همچنین حذف نقطه پرتصادف برون در محور فردوس- بجستان توسط این اداره عملیاتی و به اتمام رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس یادآور شد: زیرسازی  راه‌های روستائی باداموک، پلوند و نوق انارستانک نیز از سال 99 آغاز شده که امیدواریم با ابلاغ و تخصیص اعتبارات استانی در سال‌جاری  به بهره‌براداری برسند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.