| کد خبر: 260658 |

جانمایی ایستگاه A1 متروی قم تعیین تکلیف می شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم، بر لزوم تعیین تکلیف جانمایی ایستگاه A1 متروی قم برای تکمیل حفاری تونل این خط مترو خبر داد.

تین نیوز

سید محمدحسین دهناد با اشاره به بررسی مسائل مرتبط با حمل ونقل و ترافیک منطقه جمکران در کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم، اظهار کرد: مسئله پارک سوار، شبکه معابر، اتصال حمل ونقل درون شهری و برون شهری، راه آهن و قطار سریع السیر از مسائل مهم در این منطقه است که مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، دهناد با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم جانمایی ایستگاه A1 که در جمکران است، افزود: به دلیل تعیین تکلیف نشدن این موضوع حفاری تونل مترو در قسمت انتهایی خط بلاتکلیف بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف خط A متروی قم به صورت کامل، خاطرنشان کرد: تکمیل این تونل و جانمایی ایستگاه نهایی موضوعی بسیار مهم است.

دهناد ادامه داد: معضل بزرگ این است که برای اراضی و کاربری های اطراف مسجد جمکران، هنوز یک سند جامع و یکپارچه نداریم، کارهای پراکنده ای انجام شده است، اما نگاه یکپارچه در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به ایجاد پارکینگ ها و پارک سوارهای موقت اطراف مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان تأکید کرد: اطراف مسجد جمکران نیاز به یک سری زیرساخت های دائمی داریم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: لازم است در شهرداری قم پهنه بندی مشخصی برای ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار پهنه جمکران صورت گیرد تا مشخص شود هریک از این قطعات قرار است چه نقشی را در توسعه شهر و منطقه ایفا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.