| کد خبر: 241835 |

اعلام نرخ کرایه اتوبوس‌ های درون‌ شهری قم

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: از روز ۱۸ فروردین‌ ماه بعد از مصوبه شورای اسلامی شهر و تصویب در کمیته انطباق فرمانداری قم، کرایه اتوبوس‌ های درون‌ شهری تغییر کرده است.

تین نیوز

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم  گفت: از روز ۱۸ فروردین‌ ماه بعد از مصوبه شورای اسلامی شهر و تصویب در کمیته انطباق فرمانداری قم، کرایه اتوبوس‌ های درون‌ شهری تغییر کرده است.

به‌ گزارش تین نیوز به نقل از شهرنیوز؛ محمد صادق زمانی میزان کرایه اتوبوس‌ های درون‌ شهری در همه خطوط را با قم‌ کارت مبلغ ۱۵۰۰ تومان دانست و ابراز کرد: به‌ منظور تشویق شهروندان به استفاده از قم‌ کارت، پرداخت کرایه به‌صورت نقدی ۳۰۰۰ تومان نرخ‌ گذاری شده است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: کرایه اتوبوس در رینگ طلایی که در هسته مرکزی شهر وجود داشته و تمامی خطوط به آن متصل می‌شوند نیز ۵۰۰ تومان نرخ‌ گذاری شده است.

وی بابیان اینکه رینگ طلایی بین پایانه‌ های زمزم، شهید مطهری و شهید منتظری به‌صورت دائم درحرکت است، تصریح کرد: این رینگ در مسیرهای میدان شهید مطهری، سه‌راه بازار، عمار یاسر، چهارراه شهدا، پل حجتیه و خیابان اراک به‌صورت مستمر در حال جابجایی مسافران خطوط دیگر خواهد بود که نرخ این اتوبوس‌ها به‌صورت نقدی نیز ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده است.

زمانی با درخواست از شهروندان برای تهیه قم‌ کارت برای پرداخت کرایه‌های اتوبوس یادآور شد: تمامی اتوبوس‌ها مجهز به دستگاه‌ های کارتخوان هستند.

وی از تعامل و همکاری با آموزش‌ و پرورش در زمینه تامین قم‌ کارت برای استفاده دانش‌ آموزان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌ های انجام‌ شده ایستگاه‌های نزدیک به مدارس برای تهیه و شارژ قم‌ کارت با تخفیف آماده‌ سازی شده‌ اند و محصلین و فرهنگیان می‌ توانند به‌منظور کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر از اتوبوس استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.