| کد خبر: 236320 |

◄ اعلام فراخوان عمومی بازطراحی سرعت‌کاه‌های سطح شهر قم

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام فراخوان عمومی از علاقه‌مندان و متخصصان جهت باز اجرای سرعت‌کاه‌های موجود سطح شهر قم مطابق آیین‌نامه و ضوابط ایمنی حمل‌ونقل و ترافیک دعوت به همکاری می‌نماید.

تین نیوز

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌عنوان عامل اجرایی مجموعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، به‌منظور توسعه ایمنی ترافیک در سطح معابر شهر قم، از افراد حقیقی و حقوقی علاقه‌مند و متخصص در این زمینه، جهت اصلاح و استانداردسازی سرعت‌کاه‌های سطح شهر دعوت به همکاری می‌نماید.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهرنیوز، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این فراخوان عمرانی می‌توانند به درگاه الکترونیکی شهرداری قم مراجعه و یا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۴۲۵۴۳۶ (آقای آرزو در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک) و یا ۰۲۵۳۶۱۰۴۷۹۴ (آقای رحمتی‌پور در مجموعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم) تماس حاصل فرمایند.

در این فراخوان شرایط احراز همکاری عواملی ازجمله سابقه انجام کارهای مشابه عمرانی با ذکر مشخصات دقیق، داشتن گروه فنی ذیصلاح با ترکیب حداقل ۲ نفر کاردان فنی عمران با تمامی گرایش‌ها و یا رشته‌های مشابه یا مدارک علمی مرتبط در سطوح بالاتر، دارا بودن حداقل تجهیزات و امکانات لازم برای حذف سرعت کاه‌های فعلی و ایجاد سرعت کاه استاندارد، اختصاص ۲۴ ساعته زمان برای انجام عملیات موضوع فراخوان و ایجاد شرایط استاندارد در سرعت کاه‌های سطح معابر در حداقل زمان ذکر شده است.

همچنین عواملی همچون انجام کار مشابه قبلی، استفاده حداکثر از توان مهندسی جویای کار در سطح شهر قم و سایر شهرهای استان و در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات بیشتر برای سرعت بخشیدن به عملیات به‌عنوان عوامل امتیازآور در این فراخوان خواهد بود.***

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.