| کد خبر: 246526 |

◄ حقیقت است یا دروغ/ حمله به اتوبوس زوار ایرانی واقعیت نداشت+ فیلم جعلی

این فیلم با توجه به این که تعدادی از زائران ایرانی برای انجام مراسم اربعین در عراق به سر می بردند و نگرانی از شرایط آنان وجود داشت، به سرعت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

تین نیوز

در دو روز  گذشته و همزمان با بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق  که به دنبال کناره گیری مقتدی صدر رهبر جریان موسوم به جریان صدر، از سیاست و بروز آشوب و درگیری در عراق صورت گرفت، فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر و درت وضیح آن عنوان شد تعدادی از شهروندان عراقی مانع از تردد اتوبوس زائران ایرانی شده اند.

به گزارش تین نیوز، این فیلم با توجه به این که تعدادی از زائران ایرانی برای انجام مراسم اربعین در عراق به سر می بردند و نگرانی از شرایط آنان وجود داشت، به سرعت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آشوب در بغداد سفرهای اربعین را تا اطلاع ثانوی لغو کرد+ فیلم

صدور اطلاعیه سفارت کشورمان در عراق  مبنی بر منع آمد و شد در شهرهای زیارتی و درخواست از زوار ایرانی برای خودداری سفر به عراق تا اطلاع ثانوی نیز مزید بر علت شد تا فیلم مذکور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتشار وسیع فیلم مذکور در شبکه های اجتماعی ادامه داشت تا این که سرانجام توضیحی در تکذیب آن منتشر و اعلام شد که این فیلم ربطی به اتوبوس زوار ایرانی ندارد و مربوط چند سال پیش و تماشاگران یک بازی فوتبال است و سرنشیننان نیز نه تنها زوار ایرانی نیستند بلکه شهروندان و تماشاگران فوتبال یکی از کشورهای عربی هستند.

فیلم را ببیند:

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.