| کد خبر: 88982 |

خط‌کشی ۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان رشتخوار خراسان رضوی

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار خراسان رضوی از انجام خط‌کشی ۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان خبر داد.


سیدمحمد حسینی در تشریح اقدامات یک‌ساله اداره راه و شهرسازی رشتخوار گفت: ۳ میلیون مترمربع پاکسازی حریم راه‌های اصلی و روستایی حوزه این شهرستان، آسفالت رمپ‌ها و افزاینده سرعت در محور رشتخوار – خواف (تقاطع حسین آباد و تقاطع عباس آباد فرمیشان) با عملیاتی به حجم ۵۰۰ تن آسفالت گرم با ۱۰۰۰ متر طول و ۳ و نیم متر عرض و ۵ تن قیر mc، شانه‌سازی محور روستایی ریوند و براکوه با حجم ۳۵ هزار مترمکعب خاکریزی و همچنین آسفالت گرم محور دوچاهی – حوض کرم به طول ۷ کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در سال ۹۴ بوده است.

وی افزود: اجرای شیب ۱ به ۶ و جمع آوری گاردریل‌ها بعد از اجرا در عملیاتی به حجم هزار و ۲۰۰ متر مکعب خاکریزی در محور رشتخوار – تربت حیدریه (روی پل کال سالار) با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی رشتخوار در سال گذشته به انجام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار همچنین از ساماندهی تقاطع مهدی آباد در محور رشتخوار – خواف خبر داد و گفت: جدول‌کشی بطول ۲۰۰ متر ، ۵۰ مترمکعب بتن‌ریزی، بندکشی با طول ۱۰۰ متر و ۳۰۰ مترمکعب عملیات خاکی از اقدامات انجام شده برای ساماندهی این محور بوده است.

حسینی از انجام عملیات ترک‌گیری با قیر امولسیون بطول ۲۳ کیلومتر در محور تربت حیدریه- رشتخوار- خواف خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرا سیکلت بطول ۱۰ کیلومتر در محور جنگل و اکبرآباد، ۱۵۰۰مترمکعب لایه‌روبی در محور رشتخوار- تربت حیدریه و تیغ زنی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های شوسه حوزه استحفاظی این شهرستان از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی رشتخوار در سال ۹۴ بوده است.

وی از لکه‌گیری با آسفالت گرم به حجم ۱۰۰ تن در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی رشتخوار خبر داد و افزود: در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، در سال ۹۴ این اداره اقدام به نصب ۴۸ متر سرعت گیر پلاستیکی در محور تربت حیدریه – رشتخوار – خواف نمود و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها در راه‌های اصلی و روستایی در محورهای حوزه استحفاظی این اداره صورت گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی رشتخوار گفت: خط‌کشی ۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی، شستشوی علائم در دونوبت، ۱۶۰ مورد جمع‌آوری تابلوهای غیرمرتبط با راه، مرمت روشنایی سه راهی جنگل در محو تربت حیدریه – رشتخوار در دو نوبت، اجرای برید بالادست و پایین دست دو مورد آبنما در محور امین آباد، بهسازی ۲ کیلومتر نقطه حادثه خیز محور جنگل و اصلاح طرح هندسی سه راهی جنگل به حجم ۱۶۰ متر رنگ آمیزی، ۶۰ متر طول جدول‌کشی و ۲۰ مترمکعب بتن‌ریزی از جمله اقدامات انجام شده اداره راه و شهرسازی رشتخوار در سال گذشته بوده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.