| کد خبر: 220407 |

شرکت فجر جهاد و پرسی ایران‌گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

◄ انتقال سریع‌تر و سامان‌یافته‌تر گاز به دورافتاده‌ترین مناطق کشور در فصل سرما

آیین انعقاد تفاهم‌نامه میان شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد و شرکت پرسی ایران‌گاز به‌منظور کارآمد شدن ناوبری پرسی ایران‌گاز و گازرسانی سریع‌تر، دقیق‌تر و سامان‌یافته‌تر در فصل سرما به مناطق سردسیر از سوی فجر جهاد روز گذشته یکشنبه 21 مهرماه با حضور رضا امیدوار تجریشی مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد، حمیدرضا حدادی مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز، هادی اکبرپور رئیس هیئت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد و معاون نظارت بر شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا برگزار شد.

تین نیوز

آیین انعقاد تفاهم‌نامه میان شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد و شرکت پرسی ایران‌گاز به‌منظور کارآمد شدن ناوبری پرسی ایران‌گاز و گازرسانی سریع‌تر، دقیق‌تر و سامان‌یافته‌تر در فصل سرما به مناطق سردسیر از سوی فجر جهاد روز گذشته یکشنبه 21 مهرماه با حضور رضا امیدوار تجریشی مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد، حمیدرضا حدادی مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز، هادی اکبرپور رئیس هیئت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد و معاون نظارت بر شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، در این نشست مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز گفت: نگرانی‌های قابل‌توجهی در رابطه با فصل سرما و تأمین گاز مناطق محروم از این نعمت داشتیم و برای رفع این نگرانی‌ها نیازمند آن بودیم تا کمبودهای موجود در حوزه ناوگان حمل‌ونقل خود را برطرف کنیم و به این منظور پس از مشورت با مسئولان و کارشناسان هلدینگ آتیه صبا افتخار همکاری با شرکت فجر جهاد به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های حوزه حمل‌ونقل دست داد.

حمیدرضا حدادی با اشاره به آنکه انعقاد این تفاهم‌نامه میان دو شرکتی شکل‌گرفته که یکی زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و دیگری زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می‌شوند، گفت: چنین تفاهم‌نامه‌هایی میان چنین مجموعه‌هایی که صاحبان اصلی آن‌ها خود مردم هستند سبب می‌شود که از مشکلات مردم محروم از نعمت گاز گره‌گشایی شود و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که از آن مردم و برای مردم باشیم.

پس از او مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد با اشاره به آنکه این شرکت سابقه‌ای 28 ساله در حوزه حمل‌ونقل دارد، گفت: فجر جهاد امروز جزو 5 شرکت برتر حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور محسوب می‌شود و این افتخار از آن مردم است زیرا فجر جهاد از آن مردم است.

رضا امیدوار تجریشی همچنین در رابطه با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پرسی ایران گاز نیز گفت: در سال 99 که بانام سال جهش تولید مزین شده است بنا به فرمایش مقام عالی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و پیشنهاد هلدینگ آتیه صبا و همچنین به‌منظور هم‌افزایی بیشتر میان زیرمجموعه‌های وزارت کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، تصمیم بر آن شد تا در حوزه لجستیک و تحکیم و تکمیل زنجیره تأمین سوخت‌رسانی گاز مایع به مناطق محروم و دورافتاده کشور با شرکت پرسی ایران گاز همکاری کنیم و به سهم خود در رفع دغدغه‌های هم‌وطنانمان در فصل سرمای پیش رو گام برداریم.

هادی اکبرپور رئیس هیئت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد نیز در سخنانی با اشاره به این‌که حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه مجموعه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و این موضوع در حوزه انرژی بسیار چشم‌گیرتر است، گفت: شرکت فجر جهاد با توانمندی‌ها و امکانات ویژه خود خرسند است که این امکان را یافته تا خدمت‌رسانی بیشتری به مردم داشته باشد. مجموعه فجر جهاد با این همکاری ظرفیت‌های چشم‌گیر خود را در راستای خدمت بیشتر به محروم‌ترین افراد کشور در دوردست‌ترین نقاط آن‌هم به هنگام و پیش از شروع فصل سرما به کار می‌گیرد تا بیش‌ازپیش نشان دهد مجموعه‌ای که از آن مردم است در راستای خدمت بیشتر به آن‌ها گام برمی‌دارد.

همچنین در این نشست محمدصادق شرفی مدیر عملیات و گازرسانی شرکت پرسی ‌ایران‌گاز نیز گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما تصمیم گرفته شد تا برای خدمت‌رسانی سریع‌تر و بهتر به مردمان مناطق دوردست کشورمان عملکرد ناوگان گازرسانی ارتقاء بیابد. برای رفع چنین نیازی همکاری با مجموعه‌های شاخص و قدرتمند حوزه حمل‌ونقل مدنظر پرسی ایران گاز قرار گرفت. در این میان خرسندیم که همکاری با شرکت فجر جهاد که از توانمندترین مجموعه‌های حوزه حمل‌ونقل در کشور است شکل گرفت. امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم از قابلیت‌های لجستیکی قابل‌توجه شرکت فجر جهاد برای تأمین و توزیع هرچه بیشتر و بهتر گاز در مناطق دورافتاده و محروم کشور در فصل سرما اقدام کنیم.

گسترش فعالیت‌های فجر جهاد در دستور کار است

پس از امضای تفاهم‌نامه میان دو طرف و در حاشیه این نشست، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجر جهاد در گفتگوی اختصاصی با تین نیوز در خصوص آنچه ارتقاء کمی و کیفی توان و ظرفیت‌ها در این شرکت معتبر حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای از آن یاد می‌شود، گفت: به‌طورجدی در برنامه داریم تا ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای خود را تا سال آینده به‌طور چشم‌گیری افزایش دهیم. همچنین به‌موازات آن در برنامه داریم تا با تغییر اساسنامه مسیر حمل‌ونقل ترکیبی را در پیش بگیریم و در کنار حمل‌ونقل جاده‌ای به مجموعه فعالیت‌های خود حمل‌ونقل ریلی را نیز بی افزاییم.

رضا امیدوار تجریشی یادآور شد: اگر ظرفیت سرمایه‌گذاری توسط سهام‌داران عزیز افزایش یابد و در پی آن تأمین مالی لازم صورت گیرد می‌توانیم هرچه زودتر مسیر افزودن خدمات حمل‌ونقل ریلی را هم به مجموعه خدماتمان بی افزاییم

او همچنین به نقش‌آفرینی بیشتر این شرکت در حوزه انرژی اشاره کرد و گفت: فجر جهاد از ابتدا در حوزه حمل‌ونقل نهاده‌های دامی و کشاورزی فعال بوده و این بخش از کار کماکان باقدرت در حال انجام است اما به سبب آنکه ضرورت‌ها اقتضا می‌کرد به حوزه نقل‌وانتقال محصولات انرژی نیز ورود کردیم و در برنامه داریم تا در آینده‌ای نه‌چندان دور در حوزه صادرات محصولات انرژی نیز گام برداریم.

مدیرعامل شرکت فجر جهاد خاطرنشان کرد: به‌طور جد نقش‌آفرینی پررنگ‌تر در حوزه انرژی را در برنامه خود داریم و در همین مسیر پس از قرارداد همکاری که با پرسی ایران گاز منعقد شد برنامه بعدی انعقاد قرارداد همکاری با شرکت نفت پاسارگاد برای حمل مشتقات نفتی است.

امیدوار تجریشی در انتها گفت: در افق بلندمدت شرکت فجر جهاد این را در نظر داریم که به سبب موقعیت بسیار خوب ترانزیتی ایران و تبدیل آن در آینده‌ای نزدیک به هاب ترانزیتی منطقه، فعالیت‌های شرکت را در خارج از مرزهای ایران گسترش دهیم و ابداً در گستره منطقه و سپس در گستره جهانی بتوانید در دو حوزه جاده‌ای و ریلی نقش‌آفرینی کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.