| کد خبر: 218939 |

اجرای ۳ پروژه ملی زیرساختی حمل‌ونقل در مرکز ایران/ ظرفیت ترانزیت کشور بیشتر می‌شود

مقام مسئول وزارت راه با اشاره به اجرای ۳ پروژه بزرگ ملی عمرانی در مرکز ایران گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد تحول عظیمی در بخش حمل‌ونقل خواهیم بود.

تین نیوز

 مقام مسئول وزارت راه با اشاره به اجرای ۳ پروژه بزرگ ملی عمرانی در مرکز ایران گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد تحول عظیمی در بخش حمل‌ونقل خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا صلواتی اظهار کرد: پروژه‌های متعدد زیربنایی در مرکز ایران در حال اجراست که می‌توان به  قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آنها اشاره کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌های مهم آزادراه کنار گذر شرق اصفهان و راه‌آهن اصفهان-شهرکرد است که هم‌اکنون کارهای اجرایی آن در دست پیگیری است.

وی با بیان این‌که پروژه‌های مذکور طرح‌های فعال در سطح ملی است، افزود: اعتبار هر کدام از این طرح‌ها متفاوت است؛‌ آزادراه کنارگذر شرق اصفهان با اعتبار حدود 8000 میلیارد ریال در حال اجراست. اعتبار راه‌آهن اصفهان-شهرکرد نیز حدود 12000 میلیارد ریال است.

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با یادآوری این‌که بخشی از بزرگراه‌های داران-درود، سمیرم-کاشان، تقاطع غیرهمسطح بسیج و... از جمله پروژه‌های در دست ساخت مرکز ایران است که بهره‌برداری از این طرح‌ها تاثیر بسیار مثبتی بر ارتقای زیرساخت‌های جاده ای و به تبع آن افزایش ترانزیت و صادرات کالا خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.