| کد خبر: 137953 |

خروج خودرو از کیش به صورت موقت آزاد شد

مدیر کل گمرک جزیره کیش گفت : خروج خودرو از جزیره کیش از امروز چهارشنبه به سرزمین اصلی به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شد .

تین نیوز

مدیر کل گمرک جزیره کیش گفت : خروج خودرو از جزیره کیش از امروز چهارشنبه به سرزمین اصلی به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شد .

مهدی اقبالی مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در این زمینه گفت: پس از بررسی موضوع درخواست جمعی از ساکنان جزیره کیش مبنی بر لغو ممنوعیت قانون خروج موقت خودرو از کیش به سرزمین اصلی ، پیگیری ها و نامه نگاری های لازم توسط مسئولان منطقه و گمرک کیش با گمرک ایران انجام شد .
وی با تاکید بر اینکه خروج خودرو بر اساس روال سابق و طبق قانون انجام می گیرد اظهار کرد : طبق بخشنامه اعلام شده خروج خودروهای بالای دو هزار و 500 سی سی از جزیره ممنوع است و تنها خودروهای با حجم موتور دو هزار و 500 سی سی و پائین تر اجازه تردد خواهند داشت .
جمعی از ساکنان جزیره کیش که در یکی دو ماه اخیر از مسئولان منطقه و گمرک بندر جزیره کیش خواسته بودند تا قانون ممنوعیت خروج موقت خودرو از کیش لغو شود.
در ایام نوروز نیز این قانون به منظور رفاه حال ساکنان جزیره کیش به مدت حدود یکماه نیز لغو شده بود.
بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ 26 آبان‌ماه سال 95 از گمرک های مناطق آزاد خواسته شده تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.