| کد خبر: 266407 |

۴۰۹ هزار تخلف سرعت در راه های بوشهر ثبت شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به ثبت بیشترین رشد ترددهای جاده ای طی آذرماه در بوشهر، گفت: همچنین طی ۹ ماهه سالجاری بیش از ۴۰۹ هزار تخلف سرعت مجاز در جاده های استان ثبت شده است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به ثبت بیشترین رشد ترددهای جاده ای طی آذرماه در بوشهر، گفت: همچنین طی ۹ ماهه سالجاری بیش از ۴۰۹ هزار تخلف سرعت مجاز در جاده های استان ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به ثبت بیشترین رشد ترددهای جاده ای طی آذرماه در بوشهر، گفت: همچنین طی ۹ ماهه سالجاری بیش از ۴۰۹ هزار تخلف سرعت مجاز در جاده های استان ثبت شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰۹ هزار و ۴۳۵ تخلف سرعت وسایل نقلیه توسط دوربین های ثبت تخلف در راههای استان ثبت شده است.

اخترشناس افزود: محدوده بیدخون در محور کنگان- عسلویه، سه راه سیراف و سه راه کاکی به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را در محورهای استان داشته اند.

وی با بیان اینکه طبق برآورد سامانه های هوشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، متوسط سرعت بوشهری ها در رانندگی۸۴ کیلومتر در ساعت است تصریح کرد: این میزان ۱۰ کیلومتر بیشتر از میانگین کشور می باشد و همین عامل، یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان قلمداد شده است.

بیشترین رشد ترددهای بین استانی آذرماه در بوشهر رقم خورد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین به ثبت بالاترین رشد تردد بین استانی برای بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای ورودی و خروجی بوشهر طی ماه گذشته نسبت به بازه مشابه پارسال ۳۰ درصد رشد را تجربه کرد که بیشترین میزان افزایش در میان استان های کشور را به خود اختصاص داد.

اخترشناس اظهار کرد: طی آذرماه سال جاری ۲ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۴۶ تردد وسایل نقلیه در ورودی و خروجی های استان ثبت شده است.

به گفته اخترشناس، همچنین بیشترین تردد وسایل نقلیه از استان های دیگر طی سالجاری مربوط به فارس(۲۴ درصد)، تهران(۱۳درصد) و خوزستان (۸ درصد) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به اینکه ۸۰ درصد راههای بوشهر با سامانه های هوشمند رصد می شود، افزود: در حال حاضر ۶۰ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۵۳ سامانه دوربین ثبت تخلفات به منظور رصد و کنترل سرعت لحظه ای وسایل نقلیه در راه ها نصب هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.