| کد خبر: 251354 |

۱۸ پروژه راه روستایی در استان بوشهر در حال اجراست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از راه آسفالته محور سرچشمه - ریز شهرستان جم، همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان دارای راه دسترسی آسفالته و مناسب خواهند شد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از راه آسفالته محور سرچشمه - ریز شهرستان جم، همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان دارای راه دسترسی آسفالته و مناسب خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از راه آسفالته محور سرچشمه- ریز شهرستان جم، همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان دارای راه دسترسی آسفالته و مناسب خواهند شد.

رستمیان در بازدید از پروژه های راهداری شهرستان های دشتی و جم که با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرمانداران این شهرستان ها انجام شد، گفت: ۵ کیلومتر از پروژه راه روستایی سرچشمه به ریز به عنوان آخرین روستای بالای ۵۰ خانواری استان در دست اجراست که تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

رستمیان همچنین در بازدید از پروژه بهسازی محور باغان- سرچشمه یادآور شد: این پروژه به طول ۳۱ کیلومتر تا نیمه اول سال آینده تکمیل می شود و مسیر ارتباطی شهرستان های جم و دشتی را از بن بست خارج و فاصله جم به مرکز استان را ۶۰ کیلومتر کوتاه می کند.

وی افزود: فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه توسعه، تکمیل و نگهداری راههای استان قابل توجه است و با بهره برداری از پروژه های فعال، شاهد ارتقای شاخصه های این حوزه خواهیم بود.

۱۸ پروژه راه روستایی در استان بوشهر در حال اجراست 

 بهرام اسدی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از فعال بودن ۱۸ پروژه احداث و بهسازی راه روستایی در شهرستان های استان خبر داد.

وی گفت: این پروژه ها با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان و طول ۴۵ کیلومتر در دست اجراست که درصد پیشرفت آنها از ۵ تا ۹۰ درصد متفاوت است.

به گفته اسدی، شاخص ترین پروژه فعال راه روستایی استان، محورهای سرچشمه به ریز به طول ۵ کیلومتر و باغان به سرچشمه به طول ۱۳ کیلومتر است.

اسدی ادامه داد: امسال برای پروژه های راه روستایی بوشهر تاکنون ۷۵۰ تن قیر دریافت شده و برای اجرای مابقی عملیات نیز به ۱۰۰۰ هزار تن قیر نیاز است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: همچنین ۱۹ پروژه راه روستایی با برآورد اعتبار ۷۰ میلیارد تومان و طول ۱۷ کیلومتر در مرحله مناقصه یا انعقاد قرارداد است.

وی تاکید کرد: احداث و آسفالت این میزان از راههای روستایی استان بی شک تاثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص های توسعه روستایی خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.