| کد خبر: 248542 |

سرمایه گذاری ۴.۹ هزار میلیاردی بخش خصوصی طی ۱۰ سال در بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی، غیرنفتی و کانتینری در بنادر این استان طی نیم سال نخست سال جاری را اعلام کرد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی، غیرنفتی و کانتینری در بنادر این استان طی نیم سال نخست سال جاری را اعلام کرد و از سرمایه گذاری ۴.۹ هزار میلیاردی بخش خصوصی طی ۱۰ سال در بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  محمد شکیبی نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر با اشاره به اینکه طی 6 ماهه نخست سال جاری ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۷۲۹ تن عملیات تخلیه و بارگیری نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر انجام شده است، گفت: همچنین در این مدت ۱۰۶ هزار و ۲۹۰  TEU عملیات کانتینری صورت گرفته است که به ترتیب در بخش تخلیه و بارگیری نفتی و غیرنفتی شاهد رشد ۱۸.۸ درصدی و در بخش کانتینری شاهد رشد ۲۲.۷ درصدی نسبت به شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ هستیم.

وی ادامه داد: طی 6 ماهه نخست سال ۱۴۰۱ شاهد بروز یک حادثه بندری بوده ایم در حالی که این عدد در سال گذشته چهار مورد بود؛ همچنین در بخش دریایی طی سال جاری، همانند سال گذشته شاهد دو حادثه دریایی بودیم.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر در مورد روند سرمایه گذاری بخش خصوصی بندر بوشهر طی ۱۰ سال گذشته، عنوان کرد: چهار هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بندر بوشهر طی ۱۰ سال گذشته از سوی بخش خصوصی صورت گرفته که حاصل سرمایه گذاری شرکت های مختلف در حوزه کانتینری، دریایی، پایانه صادراتی، نفتی، بندری و...است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.