| کد خبر: 238935 |

◄ بازگشایی 10 نقطه از راههای مسدود شده بوشهر

سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهرگفت: 10 نقطه از راههای استان که که در پی بارندگی 24ساعت گذشته بر اثر ریزش کوه یا گل و لای ناشی از آب گرفتگی مسدود شده بودند با تلاش و کوشش شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بازگشایی شدند.

تین نیوز

 بوشهر - سید ابوالحسن جعفری| سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهرگفت:10 نقطه از راههای استان که که در پی بارندگی 24ساعت گذشته بر اثر ریزش کوه یا گل و لای ناشی از آب گرفتگی مسدود شده بودند با تلاش و کوشش شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بازگشایی شدند .

به گزارش خبرنگار تین نیوز از بوشهر، در پی بارندگی شدید 24 ساعت گذشته 10 نقطه از راههای استان عمدتا در جنوب استان خصوصا در محورهای کوهستانی جم – سیراف ، کنگان – عسلویه و کمربندی کنگان دچار ریزش یا سرازیر شدن گل ولای بر سطح محورهای ارتباطی شده بودند که هم اکنون سطح این محورها با پاکسازی کامل آماده تردد مردم هستند.

علم تصریح کرد : با وجود بارش های سنگین دیروز و دیشب هم اکنون همه محورهای ارتباطی استان باز است و تردد در جریان دارد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : بیش از 100نفر  نیرو و 50 دستگاه ماشین آلات راهداری با کمک بخش خصوصی خصوصا پیمانکاران طرف قرارداد در بازگشایی و پاکسازی محورهای جنوب استان مشارکت داشتند.

وی همچنین از لغو مرخصی و آماده باش صد در صد نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای از چهارشنبه گذشته خبر داد و اضافه کرد : در پی هشدار سازمان هواشناسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حفظ و نگهداری و ایمن سازی تردد مردم از چهارشنبه گذشته همه مرخصی نیروهای خود را لغو و اعلام آماده باش صد در صد نمود که این آماده باش همچنان ادامه دارد .

علم گفت: بیش از 300 نفر نیرو و 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در طرح راهداری زمستانی استان مشارکت داشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.