بازدید سایت : ۷۲۲۷۵

اینفوگرافیک | کریدورهای ریلی پروژه هــای پیشران

اینفوگرافیک | کریدورهای ریلی پروژه هــای پیشران
تین نیوز |

کریدورهای ریلی پروژه هــای پیشران

اینفوگرافیک کریدورهای ریلی پروژه هــای پیشران

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صادق پاسخ

    واقعا بجز زاهدان چابهاربقیه بیفایدن
    کرمانشاه خسروی رو ولکردین چسبیدین مثلا اردبیل میانه که چی اینجا همیچی براساس رابطس نه ضابطه عجیبه

  • وطندوست پاسخ

    راه‌آهن کرمانشاه باید به همدان وصل شود تا مسافران تهران کرمانشاه بتوانند از قطار استفاده کنند.با اتصال ايستگاه زاگرس به اسدآباد و از اسدآباد به همدان مسیر ریلی کرمانشاه تهران بسیار کوتاه می‌شود. مسافران کرمانشاه به تهران نمی توانند یازده ساعت در قطار کرمانشاه اراک تهران دوام بیاورند!!! این چه مدل راه‌آهنی است که برای طی کردن یک مسیر کوتاه تقريبأ چهار پنج ساعته بین کرمانشاه تهران این مسیر باید از اراک عبور کند!!! مگر از همدان تا اسدآباد و کنگاور چقدر ریل گذاری.نیاز دارد که اینهمه مسیر باید طولانی شود ! اون هم با تَلَق تُلُق قطارهای نسل اول !