بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

راه اندازی ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات در محورهای شریانی ایلام

۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات در محورهای شریانی ایلام راه اندازی می شود.

راه اندازی ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات در محورهای شریانی ایلام
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: به منظور ارتقای ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات، ۱۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور (دوربین کنترل سرعت) جدید در محورهای شریانی استان ایلام نصب و راه اندازی می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: راه اندازی این سامانه ها گامی مهم در جهت ارتقای ایمنی تردد در محورهای شریانی استان است و علاوه بر کنترل سرعت، تخلفات دیگری مانند ترددهای غیرمجاز را نیز ثبت خواهند کرد.

چشمه خاور با بیان اینکه با نصب این سامانه ها، تمام محورهای شریانی استان ایلام تحت کنترل سامانه های ثبت تخلفات قرار می گیرند، افزود: مکان نصب این سامانه های جدید در محور ایلام لومار، محور شباب پل سیمره و محور سرابله قلاجه است.

وی عنوان کرد: مزایای نصب و راه اندازی این سامانه ها افزایش نظارت بر تردد و سرعت خودروها، کاهش تخلفات رانندگی، پیشگیری از تصادفات جاده ای، ارتقای ایمنی عبور و مرور خواهد بود.

وی یادآور شد: علاوه بر این ۱۰ سامانه جدید، در حال حاضر ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه های استان ایلام وجود دارد.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: این سامانه ها به منظور ارتقای ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات نصب شده اند و امیدواریم با راه اندازی این سامانه ها و نظارت بر جاده ها شاهد کاهش چشمگیری در تخلفات رانندگی و تصادفات جاده ای باشیم.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.