| کد خبر: 249231 |

حادثه در پتروشیمی ایلام/ چهار نفر در بخش مراقبت‌ های ویژه بستری شدند

روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی‌سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان پتروشیمی ایلام شد.

تین نیوز

روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان پتروشیمی ایلام شد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا معراجی درباره جزئیات حادثه در واحد الفین پتروشیمی ایلام اظهار داشت: ساعت 18 روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان از جمله راننده تانکر شد. 

وی افزود: در پی بروز این حادثه تعدادی از کارگران واحدهای دیگر جهت امدادرسانی وارد محل حادثه شدند که در پی آن 19 نفر از کارگران دچار مسمویت شدند، اکنون حال 15 نفر بهبود پیدا کرده و 4 نفر به دلیل گازگرفتگی شدید در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سخنگوی پتروشیمی ایلام گفت: حال عمومی 4 نفری که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند تاحدی وخیم است اما بعید است به مرگ منجر شود. 

وی تاکید کرد: حادثه در اثر سهل انگاری راننده بوده که باعث انتشار گاز شده و عمدی در کار نبوده است، البته موضوع جهت احتیاط بیشتر از سوی اچ اس ای در دست بررسی است.

معراجی خاطرنشان کرد: اکنون تمام واحدها در مدار تولید قرار دارند و همه کارکنان مشغول به کار هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.