| کد خبر: 245925 |

پرواز‌های فرودگاه شهدای ایلام در ایام اربعین اضافه می شود

استاندار ایلام گفت: با توجه به افزایش متقاضیان در استان ،تعداد پروازهای ایلام به تهران و بالعکس در ایام اربعین افزایش می یابد.

تین نیوز

استاندار ایلام گفت: با توجه به افزایش متقاضیان در استان ،تعداد پروازهای ایلام به تهران و بالعکس در ایام اربعین افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، حسن بهرام نیا با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین و اهمیت استان ایلام به عنوان شاهراه اربعین، افزود:از اول شهریورماه تا پایان اربعین حداقل ۵ پرواز به پروازهای موجود در روز اضافه شود و این فرایند به مرور تا پایان اربعین همچنان روند افزایشی پیدا کند.

وی در دیدار با کاپیتان محمدی بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص افزایش پروازها در ایام اربعین اظهار کرد: خدمت شایسته به زائران عتبات عالیات نیازمند توسعه و تجهیز زیرساخت‌های لازم است.

در ادامه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که استاندار ایلام را در این نشست همراهی کردند در این خصوص هم افزایی کردند و از رئیس سازمان هواپیمایی کشور خواستند در روز‌های آینده به منظور بررسی شرایط فرودگاه ایلام راهی استان ایلام شود.

 طبق برآورد‌های صورت گرفته و با افزایش تعداد پرواز‌ها پیش‌بینی می‌شود، بیش از ۵۰ هزار نفر در ایام اربعین از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.