| کد خبر: 215095 |

شناسایی ۶۸ نقطه حادثه خیز جاده ای در ایلام

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه ۶۸ نقطه حادثه خیز در این استان ایلام وجود دارد، گفت: این نقاط برای کاهش تصادفات در استان باید حذف شوند.

تین نیوز

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه ۶۸ نقطه حادثه خیز در این استان ایلام وجود دارد، گفت: این نقاط برای کاهش تصادفات در استان باید حذف شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه اظهار کرد: برابر کارشناسی‌های انجام شده در سطح راه‌های استان، ۶۸ نقطه حادثه خیز در ایلام وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از تصادفات استان ایلام در این مناطق رخ می‌دهد، افزود: این نقاط برای کاهش تصادفات در استان باید حذف شوند.

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: مسیر ایلام - مهران، سرابله - ایلام و ایلام - ایوان از جمله مسیرهای پر تصادف در استان ایلام به شمار می‌روند.

همتی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه‌های مختلفی در مسیر ایلام - مهران کاهش تصادفات در حال انجام است، یادآور شد: در حال حاضر در این محور ارتباطی در مجموع سه تونل به طول ۲ هزار متر ساخته شده که حفاری یک هزار و ۶۰۰ متر از این تونل‌ها به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع افراد در مناطق گردشگری استان ایلام، پلیس راه استان با سایر دستگاه‌ های امدادی در روزهای پایانی هفته از تردد غیرضروری خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی جلوگیری و نسبت به عودت خودروها اقدام خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.