| کد خبر: 205989 |

جاده ایلام - مهران از فردا مسدود می شود

رییس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور اجرای عملیات عمرانی بخشی از مسیر جاده ایلام - مهران از فردا دوشنبه به ۹ روز مسدود می شود.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور اجرای عملیات عمرانی بخشی از مسیر جاده ایلام - مهران از فردا دوشنبه به ۹ روز مسدود می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: محور ایلام - مهران کیلومتر هفت به دلیل اجرای عملیات انفجار، ریزش و ترانشه برداری از فردا دوشنبه پنجم اسفندماه لغایت ۱۳ اسفندماه مسدود می‌شود.

وی افزود: محورهای جایگزین شامل ایلام - جاده قدیم صالح آباد و بالعکس و همچنین ایلام- ملکشاهی - ترشابه و بالعکس خواهد بود.

رییس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: رانندگانی که قصد سفر در این مسیرها را دارند باید با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از ارتکاب تخلفاتی که منجر به حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی، سفری مطمئن خواهند داشت؛ مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدا تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر بوده پس بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند.

شهرستان مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در ۱۱ کیلومتری این شهر مهمترین کانون تردد زائرین عتبات عالیات است که هر سال بیش از سه میلیون زائر از این مسیر به شهرهای مذهبی عراق سفر می کنند که بخش قابل توجهی از این زائران در ایام منتهی به اربعین از مرز مهران تردد می کنند.

تعریض و بهسازی جاده ایلام - مهران در چند سال اخیر با توجه به افزایش حجم سفرهای زائرین اربعین در دستور کار مسئولان قرار گرفته و با اتخاذ تدابیر مناسب و اختصاص اعتبار از سوی دولت، بخش هایی از این مسیر در این مدت تعریض شده و عملیات تعریض بخش های دیگری نیز از این جاده در دست انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.