| کد خبر: 189289 |

سهم یک درصدی ایلام از جان باختگان تصادفات برون شهری کشور

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: استان ایلام از جمله استان‌هایی است که کمترین جان باختگان تصادفات برون شهری کشور را دارا هستند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: استان ایلام از جمله استان‌هایی است که کمترین جان باختگان تصادفات برون شهری کشور را دارا هستند.

یک درصد جان باختگان تصادفات برون شهری کشور مربوط به استان ایلام است.

به گزارش تین‌نیوز، همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: طبق تحقیقات به عمل آمده یک درصد جان باختگان تصادفات برون شهری کشور مربوط به استان ایلام است.

وی افزود: به طور کلی ۶۰ درصد تصادفات وسایل نقلیه مربوط به خودرو‌های سواری می‌باشد که بیشتر این تصادفات در محدوده‌های نزدیک شهر‌ها رخ می‌دهد.

همتی زاده ادامه داد: خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل مهم حادثه ساز محسوب می‌شوند که در وقوع تمامی این حوادث عامل انسانی نقش مهمی را ایفا می‌کند که با رعایت برخی نکات ساده به راحتی می‌توان از وقوع آن‌ها جلوگیری کرد.

وی بیان کرد:در محل‌هایی که سبقت ممنوع اعلام شده نباید این کار انجام گیرد چرا که سبقت تصادفات رخ به رخ را ایجاد می‌کنند و عوارض بعدی آن قابل جبران نیست.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: هر چند وضعیت رانندگی در استان بهتر شده و روبه بهبود می‌رود، اما متاسفانه هنوز رانندگانی هستند که با بی دقتی و ناآگاهی خود سبب بروز حادثه برای خود و دیگران می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.