| کد خبر: 187246 |

کاهش ۷۱ درصدی تصادفات در ایلام

رئیس پلیس راه ایلام از کاهش ۷۱ درصدی تصادفات در ایلام طی ماه گذشته خبر داد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه ایلام از کاهش ۷۱ درصدی تصادفات در ایلام طی ماه گذشته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: برای کاهش تصادفات در استان، استراحتگاه‌های بین راهی به ویژه در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرها به منظور جلوگیری از خروج از جاده و واژگونی وسایل نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجاد شده است.

وی افزود: استفاده حداکثری از دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار به منظور مهار سرعت وسایل نقلیه نیز طی ماه گذشته بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان طی ماه گذشته تصادفات در استان ۷۱ درصد کاهش داشته است.

همتی زاده عنوان کرد: آشکارسازی نقاط پرتصادف در محورهای مواصلاتی استان با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با نصب تابلو و علائم هشداردهنده از دیگر عوامل کاهش تصادفات در استان بوده است.

وی با اشاره به اولویت پلیس راه استان در طی سال جاری، اظهار داشت: کاهش تصادفات فوتی و جرحی، ارتقای فرهنگ ترافیکی، توسعه و بهبود خدمات ترافیکی، ارتقا و توسعه سیستم‌های هوشمند کنترل تخلفات رانندگی، پیگیری نواقصات و مشکلات جاده‌ای به منظور ارتقا ایمنی مسیرها، اجرای طرح‌های انضباط بخشی موتورسیکلت سواران و کنترل مکانیزه راههای استان با استفاده از نصب دوربین‌های کنترل سرعت از مهمترین اولویت‌های پلیس راه استان در سال جاری است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.